استودیو مارول پس از تأیید عنوان سریال Agatha All Along تاریخ پخش آن را نیز مشخص کرده است.
چارسو پرس: عناوین متعددی برای این نسخه فرعی از سریال WandaVision اعلام شده بود که شامل Coven of Chaos و House of Harkness و همچنین Darkhold Diaries می‌شد ولی حالا استودیو مارول به صورت رسمی عنوان این سریال تازه را اعلام و تأیید کرده که عنوان آن Agatha All Along است.
سریال Agatha All Along با هنرنمایی کاترین هان در نقش آگاتا هارکنس است که سرانجام عنوان مناسبی را برای خودش به دست آورده، عنوانی که به خوبی به داستان و شخصیت اصلی این اثر اشاره دارد. در همین راستا نیز استودیو مارول تیزری برای آن منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. علاوه بر این، استودیو مارول زمان دقیق پخش این سریال را نیز اعلام کرده است.

پخش سریال Agatha All Along از تاریخ ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) از سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع خواهد شد و در همان روز ابتدایی نیز دو قسمت پخش می‌شوند و باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی روی این سرویس آنلاین عرضه خواهند شد.
جک شفر مسئولیت نویسندگی و کارگردانی قسمت‎‌های این سریال تازه دنیای سینمایی مارول را در دست دارد، کسی که سابقه فعالیت در سریال «وانداویژن» را نیز داشته است. این در حالی است که انتظار می‌رود برخی از بازیگران سریال «وانداویژن» نیز در این سریال تازه حضور داشته باشند.