ویدیویی از سریال Daredevil: Born Again در رویداد Disney Upfronts پخش شده که نیم نگاهی از درون آن را به نمایش گذاشته است.
چارسو پرس: سرویس آنلاین دیزنی پلاس به تازگی تاریخ حدودی پخش سریال «دردویل: تولد دوباره» را اعلام کرده است. این در حالی است که ویدیویی از این سریال مورد انتظار نیز در رویداد Disney Upfronts به نمایش گذاشته شده و حاضرین در آنجا شاهد این تریلر بودند.
در حال حاضر هنوز این تریلر به صورت آنلاین منتشر نشده است اما کسانی که شاهد این تریلر از سریال «دردویل: تولد دوباره» بودند، بیان کردند که در آن، چارلی کاکس در لباس دردویل دیده شده و در کنار وی نیز شخصیت‌های کارن پیچ و فاگی نلسون دیده شده‌اند.
سرویس آنلاین دیزنی پلاس در این رویداد تأیید کرده که پخش سریال «دردویل: تولد دوباره» از ماه مارس سال ۲۰۲۵ میلادی (اسفند ۱۴۰۳) شروع خواهد شد ولی تاریخ دقیقی را برای زمان پخش آن اعلام نکرده و جزئیاتی از نحوه پخش آن نیز آشکار نکرده است.
سریال Daredevil


سریال «دردویل: تولد دوباره» ۱۸ قسمت دارد و در آن،‌ چارلی کاکس بار دیگر نقش مت مورداک یا دردویل را بازی می‌کند و در کنار او نیز وینست دن آفریو در نقش کینگ‌پین، دبورا ان ول در نقش کارن پیچ، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون و جان برنتال در نقش فرانک کسل یا پانیشر نقش‌آفرینی می‌کنند.
چارلی کاکس در این رویداد به روی صحنه آمد و برای حضار به صحبت پرداخت. او آشکار کرد که در حال حاضر، بازیگران و عوامل سازنده ۹ قسمت کامل از سریال «دردویل: تولد دوباره» را تولید و فیلم‌برداری کردند و باید ۹ قسمت بعدی را نیز بسازند تا برای پخش در سال ۲۰۲۵ آماده شود.