یکی از بازیگران فصل اول سریال Fallout زمان فیلم‌برداری فصل دوم این سریال را آشکار کرده است.
چارسو پرس: سریال «فال‌اوت» اثری ساخته شده بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی‌ای به همین نام است که داستان بازماندگانی در داخل والت‌های ۳۱، ۳۲ و ۳۳ و همچنین افرادی در سطح زمین را دنبال می‌کند. فصل اول سریال با برخی از تعلیق‌های داستانی به پایان رسید و به همین خاطر، هایپ و هیجان برای فصل دوم آن در بین مخاطبان بسیار زیاد است.

حالا یکی از بازیگران حاضر در فصل اول سریال «فال‌اوت» زمان شروع فیلم‌برداری فصل دوم این سریال را اعلام کرده است. در مصاحبه‌ای تازه که در رویداد کامیک کان نیویورک ۲۰۲۴ با لزلی اوگامز صورت گرفته است، این بازیگر، جزئیات بیشتری از زمان فیلم‌برداری فصل دوم را آشکار کرده است.


لزلی اوگامز توضیح داده که فصل دوم سریال «فال‌اوت» قرار است فیلم‌برداری خودش را از ماه نوامبر سال جاری میلادی شروع کند. لزلی اوگامز در این سریال نقش ناظر والت ۳۳ یعنی بتی پیرسون را بازی می‌کند، کسی که در اصل از والت ۳۱ بوده و احتمالا در فصل دوم نیز حضوری پررنگ داشته باشد. لزلی اوگامز گفته:

این سریالی فوق‌العاده است. من بیشتر با افراد والت بودم و بنابراین نتوانستم ببینیم که مردم زمین چه کاری می‌کنند. پس وقتی که سریال پخش شد، واقعا حیرت‌زده شدم. آن‌ها چیزهای جالبی را در دستان خود دارند. فقط منتظر بمانید تا آن‌ها را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


با وجود اینکه فصل اول سریال در ابتدای سال جاری میلادی پخش شد اما به نظر می‌رسد که سازندگان به سرعت توانستند زمینه‌سازی‌های لازم برای شروع تولید فصل دوم را انجام بدهند؛ با این حال، با توجه به فرایند فیلم‌برداری و همچنین مرحله پس از تولید، این احتمال وجود دارد که فصل دوم تا ابتدای سال ۲۰۲۶ میلادی پخش نشود.