به تازگی جزئیات بیشتری از فیلم اقتباسی از مجموعه بازی‌های The Sims ساخته مارگو رابی آشکار شده است.
چارسو پرس: مارگو رابی پس از موفقیت بسیار زیادی که با فیلم Barbie توانست در سال گذشته میلادی به دست بیاورد، به دنبال آن است تا دنیای جذاب و مهیج The Sims را به روی پرده سینماها بیاورد و برای مخاطبان به نمایش بگذارد. حالا نیز جزئیات بیشتری از این پروژه آشکار شده است.

مارگو رابی و همکارانش در کمپانی LuckyChap Entertainment به همراه کمپانی Amazon MGM مسئولیت تولید این اثر سینمایی اقتباسی را در دست خواهند داشت، آن هم پس از اینکه برای به دست آوردن حق ساخت این اثر اقتباسی با سرویس آنلاین نتفلیکس رقابت کرده بودند.

سرویس آنلاین نتفلیکس به دنبال آن بود تا ساخت و پخش این اثر سینمایی را برعهده بگیرد و آن را عرضه کند ولی مارگو رابی و تیمش قصد دارند تا این اثر سینمایی را به روی پرده سینماها بیاورند. مطمئنا سابقه بسیار خوب مارگو رابی و خلاقیت تیم وی نوید اثری جذاب و خلاقانه را می‌دهد.

کیت هرون که سابقه فعالیت در سریال Loki را دارد، به همراه بریونی ردمن که سابقه کار در سریال Doctor Who را دارد، قرار است نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم را برعهده داشته باشند. خود کیت هرون نیز قرار است سکان کارگردانی این اثر سینمایی را در دست داشته باشد.