تریلری برای فیلم Beetlejuice Beetlejuice ساخته تیم برتون منتشر شده که آشوب و وحشت را به نمایش در می‌آورد.
چارسو پرس: فیلم Beetlejuice Beetlejuice دنباله‌ای بسیار مورد انتظار برای فیلم «بیتل‌جوس» ساخته تیم برتون به شمار می‌رود که حالا سال‌ها پس از فیلم اصلی قرار است روی پرده سینماها اکران شود. در این اثر سینمایی تازه و همانند فیلم اصلی، بار دیگر مایکل کیتون نقش بیتل‌جوس را بازی خواهد کرد.

تریلر تازه منتشر شده برای فیلم «بیتل‌جوس بیتل‌جوس» نشان می‌دهد که شخصیت بیتل‌جوس با بازی مایکل کیتون بار دیگر به دنیای زنده‌ها باز می‌گردد تا ماجراجویی مهیج و پر از آشوب و وحشتی داشته باشد. این تریلر همچنین کاراکترهای آشنا و جالب را در کنار برخی از کاراکترهای جدید نشان می‌دهد.

در این اثر سینمایی تازه، کاترین اوهارا و وینونا رایدر بار دیگر نقش‌های خودشان به عنوان دلیا و لیدیا را بازی خواهند کرد و این در حالی است که ستاره فیلم Scream یعنی جنا اورتگا نیز نقش دختر لیدیا به نام آسترید را بازی می‌کند. این اثر سینمایی سه نسل از خانواده دیتز را نشان خواهد داد.

این تریلر هرج و مرج‌های مختلف و همچنین هیولاها و چهره‌های ترسناک مختلفی را نیز به نمایش در می‌آورد که مطمئنا برای طرفداران این مجموعه جالب توجه خواهد بود. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به مونیکا بلوچی، جاستین ثرو،‌ ویلم دفو و برن گورمن اشاره کرد.

فیلم «بیتل‌‎جوس بیتل‌جوس» قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود. پوسترهایی برای کاراکترهای مختلف این اثر سینمایی نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‎‌ها را مشاهده کنید.