نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه از نام و زمان پخش فیلم Knives Out 3 با بازی دنیل کریگ و به کارگردانی رایان جانسون پرده برداشت.
چارسو پرس: اطلاعاتی از قسمت جدید فیلم کارآگاهی چاقوکشی منتشر شده است. نتفلیکس با انتشار یک تیزر اعلام کرد که فیلم Knives Out 3 قرار است Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery نام داشته باشد و این فیلم در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. رایان جانسون، کارگردان هر دو قسمت فیلم Knives Out برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out 3 بازگشته است.

همچنین دنیل کریگ، بازیگر نقش برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش بنوا بلنک در فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری مثل خلاصه داستان یا بازیگران دیگر این قسمت در دسترس نیست و تنها در تیزر منتشر شده که حاوی تصویر رسمی نیست و تنها لوگو این قسمت را نشان می‌دهد، بنوا بلنک می‌گوید که این خطرناک‌ترین پرونده‌ای است که در حال حل و فاش کردن راز آن است. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

انتظار می‌رود در فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery شاهد حضور ستارگان متعددی مثل دو قسمت قبلی آن باشیم. پیش از این فیلم Knives Out در سال ۲۰۱۹ اکران شد و این فیلم موفق شد ضمن جلب نظر منتقدان بیش از ۳۱۲.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. بااین‌حال نتفلیکس حقوق دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی را با پرداخت ۴۵۰ میلیون دلار خریداری کرد و شاهد پخش فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس بودیم. این فیلم در اکران محدود خود توانست ۱۳ میلیون دلار در گیشه نیز فروش کند.