کمپانی دیزنی به انتشار پوسترهای مجموعه تلویزیونی جدید جنگ ستارگان به نام The Acolyte پرداخته که شخصیت‌های داستان را معرفی کرده است.
چارسو پرس: برخلاف آثار پیشین فرنچایز جنگ ستارگان که عموماً با شخصیت‌هایی شناخته شده و مطرح سر و کار داشتیم، کمپانی دیزنی در مجموعه تلویزیونی The Acolyte (اکلایت) به سراغ بازه زمانی کاملاً جدیدی رفته که به طبع پای شخصیت‌های ناشناخته و دیده نشده‌ای را به داستان باز می‌کند. شخصیت‌هایی که بنا نهاده شده تا حماسه تازه‌ای را در جنگ کهکشانی به تصویر کشیده و دورانی را به معرض نمایش بگذارند که نیروی شر و تاریکی تازه سر و کله‌اش پیدا شده است.

این سریال مورد انتظار وقایعی در حدود ۱۰۰ سال پیش از فیلم Star Wars: Episode I – The Phantom Menace را به تصویر کشیده و میزبان حضور شخصیت‌هایی خواهد بود که تاکنون در هیچ پروژه سینمایی و یا تلویزیونی از فرنچایز جنگ ستارگان حضور نداشته‌اند. شخصیت‌هایی که توسط بازیگرانی نظیر آماندلا استنبرگ، لی جونگ جه، منی جاسینتو، دافنه کین و چارلی بارنت نقش آفرینی شده‌ و به همین سبب نیز پوسترهای جدیدی منتشر شده که ظاهر و بیوگرافی آن‌ها را نمایش داده است.


مجموعه تلویزیونی The Acolyte هفته دیگر یعنی در تاریخ ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) از طریق سرویس دیزنی پلاس پخش خود را آغاز خواهد کرد.