تصاویر جدیدی از فیلم Return to Silent Hill به همراه تیزر فیلم منتشر شده که در آن‌ها می‌توانیم نگاه اولیه‌ای به شخصیت اصلی این فیلم داشته باشیم.
چارسو پرس: روز گذشته‌ ویدیویی درباره ریمیک بازی Silent Hill 2 منتشر شد که در این ویدیو شاهد تصاویری از فیلم Return to Silent Hill بودیم؛ در میان این تصاویر جرمی اروین را در نقش جیمز ساندرلند، شخصیت اصلی بازی Silent Hill 2، می‌بینیم و نشان‌دهنده‌ی وفاداری فیلم به بازی است. این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.

 


کریستوف گانز کارگردان این فیلم است که قبلا کارگردانی فیلم‌های Silent Hill 2006 و Silent Hill: Revelation 2012 را نیز برعهده داشت و گفت که Return to Silent Hill با دو فیلم دیگر ارتباطی ندارد. او همچنین اشاره کرد که اعضای گروه تولید از طرفدارن ویدیوگیم‌ها هستند و باعث شده تا طراحی صحنه‌ها بهتر انجام شود و همگی اشتیاق بالایی در ساخت این فیلم داشته باشند. او در ادامه گفت:

من با احترام و ذوق از بازی Silent Hill 2 اقتباس می‌کنم و برای من کاری با اشتیاق است. از نظر من چهار سری اول این مجموعه بازی شاهکار و شکلی پیشرو و مدرن از هنر هستند. سری دوم این مجموعه از بقیه بالغانه‌تر است؛ جیمز ساندرلند عشقش را از دست داده و به شهر Silent Hill برمی‌گردد تا او را پیدا کند. او متوجه می‌شود که شهر تغییر کرده؛ بنظر به یک جهنم تغییر کرده، جهنم شخصی خودش. در این بین که او در این جهنم به دنبال عشقش است، حقایقی را درباره‌ی خودش نیز کشف می‌کند.

کریستوف گانز در ادامه می‌گوید که این فیلم سطحی از احساسات را به وحشت اضافه می‌کند و به همین خاطر آن را ترسناک‌تر می‌کند؛ او فیلم اولش را یک ماجراجویی حماسی در وحشت خواند و به نظرش فیلم Return to Silent Hill شیرجه‌ای به عمق وحشت روانشناختی است.


برای فیلم Return to Silent Hill هنوز تاریخ پخش مشخصی برای آن معلوم نشده است.