داریل مک کورمک یکی از جدیدترین بازیگرانی است که به تازگی به جمع بازیگران فیلم مورد انتظار Knives Out 3 اضافه شده است.
چارسو پرس: فیلم «چاقوکشی ۳» سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های معمایی و جنایی ساخته ریان جانسون است که به تازگی توسعه و تولید آن سرعت بسیار بیشتری گرفته و بازیگران بسیار زیاد و برجسته‌ای به جمع بازیگران آن اضافه شدند و حالا بازیگر ۳۱ ساله ایرلندی داریل مک کورمک نیز به این اثر پیوسته است.

در فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery دنیل کریگ همانند دو فیلم قبلی نقش کارآگاه بنوا بلانک را بازی خواهد کرد. در کنار او نیز بازیگران برجسته‌ای همچون اندرو اسکات، کری واشنگتن، گلن کلوز، جاش اوکانر، کایلی اسپینی، جرمی رنر و میلا کونیس حضور خواهند داشت.


ریان جانسون علاوه بر اینکه وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده دارد، کارگردان و تهیه‌کننده آن است،‌ فیلمی که تولید آن از تابستان سال جاری میلادی شروع خواهد شد. پس باید در هفته‌های آینده نیز انتظار اعلام بازیگران بیشتری برای این اثر سینمایی را داشت.

با اینکه کمپانی لاینزگیت فیلم اول «چاقوکشی» را در سال ۲۰۱۹ میلادی به روی پرده سینماها آورد و این فیلم در گیشه نیز بسیار موفق بود اما کمپانی نتفلیکس آن را به مبلغ ۴۵۰ میلیون دلار خریداری کرد و دنباله‌ای برای آن تحت عنوان Glass Onion تولید و پخش کرد.

حالا سرویس آنلاین نتفلیکس به دنبال آن است تا با تولید فیلم سوم «چاقوکشی»، آن را در سال ۲۰۲۵ میلادی پخش کند.