بالاخره نتفلیکس تاریخ انتشار سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legen of Lara Croft را با تیزر جدیدی اعلام کرده که هایپ برای بازگشت این شکارچی افسانه‌ای گنج را زیاد کرده است.
چارسو پرس: خبر ساخت این سریال سال ۲۰۲۱ اعلام شد که به همراه انیمیشن Skull Island یکی از اقتباسات فرنچایزهای ویدیو گیم کلاسیک این استریمر است. هایلی اتول قهرمان این داستان است و لارا ماجراجویی خود را از ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) استارت می‌زند.

بیش از ۲۵ سال از اولین باری که این فرنچایز راهی کنسول‌های پلی استیشن شد، می‌گذرد. این سریال وقایع سه گانه Survivor بازی‌ها را نشان می‌دهد که با ریبوت Crystal Dynamics سال ۲۰۱۳ آغاز شد؛ سریال Romb Raider: The Legend of Lara Craft داستان لارا در دل ماجراجویی‌های انفرادی اوست تا اینکه مجبور می‌شود بعد از دزدیده شدن هواپیما چینی قدرتمندی از Croft Manor به خانه بازگردد. لارا به سراسر دنیا می‌رود و راهی معابد می‌شود تا به پاسخی برای راز و رمزهای قدیمی برسد. سفر وی به عمق این محل‌های جذاب نیز نوعی خودشناسی‌ است و وی تصمیم می‌گیرد چه نوع قهرمانی می‌خواهد باشد و با واقعیت‌های خود واقعی‌اش روبرو می‌شود.


مدت زیادی است جای لارا کرافت در تلویزیون و سینما خالی است. او آخرین بار سال ۲۰۱۸ در فیلم اقتباسی Roar Uthaug دیده شد. با اینکه آن فیلم هم الهام گرفته از سه گانه Survivor بود، اولین بار کرافت را در فیلم Lara Croft: Romb Raider با بازی آنجلینا جولی و دنباله ۲۰۰۳ آن دیدیم.

اتول گزینه قوی برای به دست گرفتن مشعل است. آلن مالوونادو در نقش زیپ و ارل بایلون در نقش جونا مایوا دیگر صداپیشگان این سریال هستند.