اولین ویدیو از فصل چهارم سریال The Boys منتشر شده است که بوچر در تلاش برای متقاعد کردن پسر هوملندر است.
چارسو پرس: زمان زیادی تا شروع پخش فصل چهارم سریال The Boys باقی‌نمانده و این سریال هم‌اکنون برای فصل پنجم نیز تمدید شده است.

اولین ویدیو از فصل چهارم سریال پسران منتشر شده است. آمازون به‌تازگی ویدیویی از فصل چهارم سریال The Boys را به اشتراک گذاشته است که در این ویدیو هوملندر و بوچر قابل مشاهده هستند و در آن پسر هوملندر هم حضور دارد که به‌نظر می‌رسد بوچر در تلاش است تا او را متقاعد کند که پدرش را ترک کند، اما ظاهرا موفق نیست. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:


کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت، کولبی مینیفی، والری کری، جفری دین مورگان، سایمون پگ و سوزان هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل چهارم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

۱۰ ویژگی مشترک سریال‌های موفق شبکه HBO


پخش فصل چهارم سریال The Boys با پخش همزمان سه قسمت اول از تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. مابقی قسمت‌ها به شکل هفتگی پخش خواهند شد و قسمت پایانی فصل چهارم سریال پسران در تاریخ ۱۸ ژوئیه (۲۸ تیر) از آمازون پرایم پخش می‌شود. همچنین سریال Gen V برای فصل دوم تمدید شده است و یک اسپین‌آف دیگر از سریال پسران در دست ساخت است که اتفاقات آن در شهر مکزیکو سیتی در مکزیک جریان خواهد داشت.