سریال House of the Dragon نسخه فرعی سریال بازی تاج و تخت توسط شبکه اچ‌بی‌‌او برای فصل سوم تمدید شده است.
چارسو پرس: زمان زیادی تا شروع پخش فصل دوم سریال «خاندان اژدها» باقی نمانده ولی قبل از اینکه پخش فصل دوم شروع می‌شود، شبکه اچ‌بی‌او تصمیم گرفته تا این سریال را برای فصل سوم نیز تمدید کند. با این حال، خبر تمدید سریال برای فصل سوم چندان تعجب‌برانگیز نیست چراکه این سریال با فصل اول خودش توانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند.

با این حال، تمدید سریال «خاندان اژدها» برای فصل سوم خبر خوشی برای طرفداران این سریال به شمار می‌رود چراکه می‌دانند پس از فصل دوم نیز داستان آن ادامه خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات چندانی از فصل سوم در دست نیست و باید منتظر ماند و دید که اتفاقات فصل دوم چگونه پیش می‌رود.

با این حال، انتظار می‌رود که اما دارسی در نقش شاهدخت رینیرا، مت اسمیت در نقش دیمون تارگرین و اولیویا کوک در نقش آلیسنت های‌تاور از جمله بازیگرانی باشند که در فصل سوم سریال نیز حضور خواهند داشت. سریال «خاندان تارگرین» نبرد میان دو بخش از این خاندان را روایت می‌کند که هر کدام ادعای جداگانه‌ای برای تاج و تخت دارند.

پخش فصل دوم سریال «خاندان اژدها» از تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) شروع خواهد شد و در حال حاضر تاریخی برای پخش فصل سوم آن تعیین نشده است.