جورج آر آر مارتین به تازگی به صحبت درباره سریال ۱۰۰۰۰Ships نسخه فرعی Game of Thrones پرداخته است.
چارسو پرس: هزاران سال قبل از اتفاقات سریال Game of Thrones، ملکه نایمریا از روینار به وستروس مهاجرت کرد و در سرزمین دورن سلطه بر وستروس را شروع کرد. او پایه‌های خاندان تارگرین را در سرزمین وستروس تثبیت کرد و توانست جایگاه بسیار بالایی به دست بیاورد و همچنین الهام‌بخش افراد بسیار زیادی باشد.

این‌ها داستان‌هایی است که توسط جورج آر آر مارتین در مجموعه کتاب‌های A Song of Ice and Fire نوشته شده و سریال «بازی تاج و تخت» نیز بر اساس همین کتاب‌ها ساخته شده است. حالا جورج آر آر مارتین از وضعیت ساخت نسخه‌ای فرعی حول محور داستان‌های نایمریا صحبت کرده است، نسخه‌ای فرعی که «۱۰۰۰۰ کشتی» نام دارد.

در اوایل سال جاری میلادی اعلام شده بود که ساخت نسخه‌ای فرعی حول محور ملکه نایمریا از روینار توسط شبکه اچ‌بی‌او کنسل شده است. با این حال، جورج آر آر مارتین در بلاگ خودش تأیید کرده که او در حال کار روی قسمتی از این سریال با همراهی نویسنده برجسته و برنده جایزه پولیتزر ابونی بوث است. او گفته:

من خودم جایزه پولیتزر نگرفتم و نمی‌توانم توضیح بدهم که چرا این مدال به جای جوزف پولیتزر، بن فرانکلین را نشان می‌دهد اما ابونی بوث قول داده که بعد مراسم به من توضیح بدهد. او نمایش‌نویس جوان و با استعدادی است که کار کردن با او بسیار لذت‌بخش است. او وقتی مشغول تولید نمایش در برادوی نیست، با من و شبکه اچ‌بی‌او در ساخت قسمت اولیه برای سریال TEN THOUSAND SHIPS همکاری کرده است، سریالی که نسخه‌ای فرعی از «بازی تاج و تخت» است و درباره ملکه نایمریا از روینار است. همه ما درباره این پروژه بسیار هیجان‌زده هستیم. اگرچه هنوز در تلاش هستیم تا بفهمیم که چطور هزینه ده هزار کشتی، سیصد اژدها و آن لاکپشت‌های غول پیکر را بپردازیم.