پس از ساخت چندین و چند فیلم سینمایی جاه‌طلبانه زک اسنایدر باری دیگر به دنیای انیمیشن بازگشته تا اثری به نام Twilight of the Gods را تولید نماید.
چارسو پرس: زک اسنایدر را می‌توان به عنوان کارگردان غیرقابل پیش بینی سینما خطاب کرد که در طی سال‌های گذشته آثاری جاه‌طلبانه و تماشایی را کارگردانی کرده است. مردی که پس از ساخت ۲ فیلم از ماه سرکش حال به سراغ ساخت انیمیشن سریالی متفاوتی تحت عنوان Twilight of the Gods رفته که باری دیگر در همکاری با کمپانی نتفلیکس به ارمغان آورده شده است. اثری که امروز تیزر جذابی از آن منتشر شده است.

البته که زک اسنایدر با مدیوم انیمیشن غریبه نبوده و در سال ۲۰۱۰ اثری حماسی و جذاب به نام Legend of the Guardians: The Owls of Ga’Hoole را کارگردانی نمود که از جلوه‌های بصری جالب توجهی حتی برای سینمای امروز بهره برده است. انیمیشن سریالی جدید او در سرزمین‌های شمال اروپا جریان داشته و زن وایکینگی به نام سیگرید را به تصویر می‌کشد که با خدایان اسکاندیناوی دست و پنحه نرم می‌کند. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده را تماشا کنید.
انیمیشن سریالی Twilight of the Gods با حضور صداپیشگانی نظیر سیلویا هوکس، استوارت مارتین و پیلو اسبیک در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.