انیمیشن سریالی جدیدی از فرنچایز محبوب و قدیمی اسکوبی دو تحت عنوان Go-Go Mystery Machine ساخته شده که ما را به سرزمین ژاپن می‌برد.
چارسو پرس: اسکوبی دو یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فرنچایزهای دنیای انیمیشن محسوب می‌شود که با آثار مختلفی در طی دهه‌های گذشته توانسته تا مخاطبینش را به وجد بیاورد. فرنچایزی که اگرچه با اسپین‌آفی به نام Velma حسابی خشم طرفدارانش را برانگیخته اما به زودی با انیمیشن سریالی جدیدی تحت عنوان Go-Go Mystery Machine باز می‌گردد که ما را به سرزمین ژاپن خواهد برد.

این انیمیشن سریالی که توسط خبرگزاری ورایتی رونمایی شده، اسکوبی دو و یارانش همیشگی‌اش را به ژاپن برده تا با شخصیت‌های جدیدی آشنا گشته و وقایع هیجان انگیزی را در کنار آن‌ها تجربه نماید. اثری که در آن ناخواسته هیولاهای باستانی از خوابی بلند برخواسته و کشور ژاپن را به هرج و مرج می‌کشانند و حال قهرمانان داستان باید تهدید این موجودات را خنثی نمایند.

در ادامه می‌توانید نخستین تصویر منتشر شده را مشاهده نمایید.

انیمیشن سریالی Go-Go Mystery Machine از تولیدات کمپانی برادران وارنر که قصد دارد تا جنبه‌های جدیدی از این فرنچایز را به معرض نمایش بگذارد، هنوز از هیچ تاریخ پخشی دبهره نبرده است.