استودیو Trigger و نتفلیکس با انتشار یک پوستر از ساخت فصل دوم انیمه Delicious in Dungeon خبر دادند.
چارسو پرس: انیمه غذای دخمه یکی از انیمه‌های محبوب سال ۲۰۲۴ بود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمه محبوب برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. استودیو Trigger و شبکه نتفلیکس اعلام کردند که فصل دوم انیمه Delicious in Dungeon در دست ساخت است و شاهد ادامه ماجراجویی شخصیت‌های آن در فصل جدید خواهیم بود.

ساخت فصل دوم انیمه غذای دخمه با انتشار یک پوستر تایید شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:


انیمه Delicious in Dungeon اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر ریوکو کویی است که ۱۴ جلد از این مانگا نوشته و در بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۳ منتشر شده است. داستان این انیمه حول زندگی سه دوست می‌چرخد که پس از بلعیده شدن خواهر یکی از آن‌ها به‌وسیله‌ی یک اژدها وارد سیاه‌چالی هزارتو مانند می‌شوند، به‌این امید که بتوانند با توسل به جادو او را دوباره به زندگی بازگردانند. از آنجایی که تدارکات آن‌ها محدود است، برای زنده ماندن مجبور به خوردن هیولاهای داخل سیاهچال می‌شوند.

در این بین آن‌ها با کوتوله‌ای خوش ذوق به‌نام سنشی آشنا می‌شوند که آشپزی ماهر است. سنشی هم به آن‌ها لذت آشپزی کردن را آموخته و هم در عملیات نجات به کمک‌شان می‌آید. یوشیهیرو میاجیما وظیفه کارگردانی و کیمیکو اوئنا وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه غذای دخمه را بر عهده دارند که انتظار می‌رود برای ساخت فصل دوم این انیمه بازگردند. سایاکا سنبونگی، سائوری هایامی، کنتارو کوماگای و آکیرا میکی از جمله صداپیشگان انیمه Delicious in Dungeon هستند.