شبکه نتفلیکس تاریخ شروع پخش فصل سوم و پایانی سریال Vikings Valhalla را تایید و اعلام کرد.
چارسو پرس: همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، سریال وایکینگ‌ها: والهالا در فصل سوم به پایان خواهد رسید و حالا زمان پایان این سریال محبوب مشخص شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل سوم و پایانی سریال Vikings: Valhalla در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۱ تیر ۱۴۰۳) از این شبکه پخش خواهد شد.

اتفاقات فصل سوم این سریال حدود ۷ سال پس از حوادث فصل دوم جریان خواهد داشت و در تریلر فصل پایانی

همچنین در ادامه می‌توانید شاهد پوستر فصل سوم و پایانی سریال Vikings Valhalla باشید:


مایکل هرست، سازنده و خالق سریال Vikings، به‌همراه جب استوارت، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard، وظیفه ساخت سریال Vikings: Valhalla را بر عهده دارند و استوارت به‌عنوان شورانر در سریال حضور دارد که هر دو برای ساخت فصل سوم این سریال نیز بازگشته‌اند. سم کرلت، فریدا گوستافسون، لئو ساتر، بردلی فریگارد، لارا برلین، دیوید اوکس، فلوریان مونتئانو، گوران ویسنجیک و خواکیم نترفیست از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Vikings: Valhalla حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اتفاقات سریال Valhalla قرار است صد سال پس از حوادث سریال Vikings جریان داشته باشد و سریال Vikings: Valhalla قرار است ادامه ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ از جمله لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاراد و کینگ نورمن ویلیام فاتح را به تصویر بکشد؛ زیرا این زنان و مردان در اروپایی در حال تکامل به‌دنبال بقا هستند. اریکسون یک کاوشگر اسکاندیناویایی از ایسلند بود که به‌عنوان اولین اروپایی شناخته می‌شود که ۵۰۰ سال قبل از کریستف کلمب وارد آمریکای شمالی شد.