ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری صداوسیما، مهدی خسروی ـ گوینده خبر ـ را به‌عنوان مجری مناظره‌های انتخاباتی معرفی کرد.
چارسو پرس: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سازمان صداوسیما برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پنج مناظره انتخاباتی در روزهای ۲۸ و ۳۱ خرداد، همچنین، یکم و چهارم و پنجم تیر تدارک دیده است که به‌طور زنده از شبکه‌های خبر و یک سیما به روی آنتن می‌رود.

مهدی خسروی، مجری و گوینده شبکه خبر که اجرای این مناظره‌ها را در روزهای یادشده برعهده خواهد داشت، دارای سابقه طولانی کار در حوزه خبر است.

در روزهای اخیر گمانه‌هایی در رسانه‌ها و فضای مجازی برای انتخاب مجری مناظره‌ها مطرح شده بود که نام خسروی در بین گزینه‌های احتمالی به چشم نمی‌خورد. بر این اساس می‌توان گفت صداوسیما با معرفی مجری مناظره‌ها به نوعی رسانه‌ها و مخاطبانش را غافلگیر کرده است.

سازمان صداوسیما تاکنون برای چندین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساختار برنامه‌سازی مناظره بهره جسته و امسال نیز مناظرات را که از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزدها به‌شمار می‌رود، با تغییراتی در ساختار و طراحی سؤالات و با اجرای مهدی خسروی پخش خواهد کرد.

مجری این دوره برگزاری مناظره‌های انتخاباتی تلویزیون، متولد ۱۳۵۶ و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی‌ارشد رشته حقوق بین‌الملل است. وی فعالیت حرفه‌ای خودش را از سال ۱۳۷۸ به‌عنوان خبرنگار آغاز کرده و عناوینی چون مدرس گویندگی و اجرای خبر، سردبیر، تهیه‌کننده، مجری و گوینده خبر را در کارنامه دارد.

مهدی خسروی که بیشتر به عنوان گوینده خبر شناخته می‌شود، اجرای برنامه‌هایی چون «دیدار» و «تیتر امشب» را عهده‌دار بوده است.  

مجری شبکه خبر که اجرای زنده را لذتبخش توصیف کرده، گفته است: «اصل حرفه‌ای این است که شما را بر مبنای کارت بخواهند و نه بر مبنای تعهدی که به شما داده‌اند.»