فیلم Until Dawn اقتباسی از بازی ویدیویی ترسناک و هیجان انگیزی به همین نام می‌باشد که از بازیگرانش رونمایی شده است.
چارسو پرس: کمپانی سونی برای گسترش محبوبیت آثار خود قصد دارد تا تنها به مدیوم بازی‌های ویدیویی بسنده نکرده و عناوین خود را به سینما و تلویزیون نیز وارد نماید. یکی از این عناوین به تولید اقتباس سینمایی از بازی Until Dawn مربوط می‌شود که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۵ میلادی توسط استودیو سوپرمسیو گیمز ساخته شد و به سبب روایتی ترسناک با داستانی غیرخطی و چند شاخه، استقبال خوب مخاطبین و منتقدین را در پی داشت تا حدی که نسخه بازسازی شده آن نیز برای پلتفرم‌های PS5 و PC در دست تولید بوده است.

در حالی که بازی ویدیویی این عنوان خود از بازیگران هالیوودی شناخته شده‌ای بهره می‌برد اما به نظر می‌رسد که بخش تولیدات پلی‌استیشن در نظر دارد تا از بازیگران کاملاً جدیدی برای به تصویر کشیدن وقایعی دلهره‌آور بهره بگیرد. به همین منظور نیز از نام برخی از آن‌ها رونمایی شده که شاهد حضور افرادی همچون جی-یانگ یو، مایکل چیمینو، الا روبین و اودسا آزیون خواهیم بود. همچنین می‌دانیم کارگردانی این پروژه بر عهده دیوید اف. سندبرگ می‌باشد که سابقه ساخت آثاری نظیر Lights Out و فیلم‌های !Shazam را داشته است.

اسد قزلباش رئیس بخش تولیدات پلی‌استیشن اعلام کرده که همیشه به دنبال یافتن راه‌های خلاقانه برای گسترش محبوبیت عناوین پلی‌استیشن بوده و در همکاری با Screen Gems قصد دارند تا گروهی از بازیگران را گرد یکدیگر جمع کرده و براساس دیدگاهشان، فیلمی اقتباسی را تولید نمایند که به زودی اطلاعات جدیدی از آن منتشر خواهد شد.
فیلم اقتباسی Until Dawn اثری دلهره‌آور با درجه سنی بزرگسال توصیف شده که نامه‌ای عاشقانه برای طرفداران ژانر ترسناک خواهد بود. اثری حول محور گروهی از دوستان که به سفری دیوانه‌وار رفته و برای بقا و زنده ماندن مجبور می‌شوند تا تصمیماتی غیرقابل جبران را اتخاد نمایند که می‌تواند مرگ هر یک از آن‌ها را در پی داشته باشد.