انیمیشن Creature Commandos به عنوان بخشی از دنیای سینمایی جدید دی‌سی تغییر قابل توجهی نسبت به دنیای کمیک خواهد داشت.
چارسو پرس: پس از سال‌ها ناکامی و ساخت آثاری شکست خورده و فاجعه‌بار بالاخره طرفداران دی‌سی می‌توانند به دنیای سینمایی جدیدی امدیوار باشند که توسط جیمز گان و پیتر سفران مدیریت خواهد شد. دنیای سینمایی جدیدی که در سال ۲۰۲۵ میلادی رسماً آغاز شده و با انیمیشن سریالی مورد انتظاری به نام Creature Commandos قصد دارد تا جنبه‌های جدید و دیده نشده‌ای از زندگی ابرقهرمانانش را به تصویر بکشد. انیمیشنی که طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی ورایتی، تغییری اساسی نسبت به دنیای کمیک خواهد داشت.

این انیمیشن میزبان حضور صداپیشگان و شخصیت‌هایی خواهد بود که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد: دیوید هاربر در قامت فرانکنشتاین، فرانک گریلو در قامت فلگ سینیور، ماریا باکالووا در قامت شاهزاده ایلانا روستوویچ، ایندیرا وارما در قامت براید، زوئی چائو در قامت نینا مازورسکی، آلن تودیک در قامت دکتر فسفر، آنیا چالوترا در قامت سیرس، شان گان در قامت جی آی ربات و استیو آگی در قامت جان اکونوموس. حال متوجه شدیم که شخصیت براید با صداپیشگی ایندیرا وارما ظاهر متفاوتی نسبت به آنچه که از دنیای کمیک دیده‌ایم، خواهد داشت.

او در دنیای کمیک از ۴ بازو بهره برده و به لطف آن‌ها می‌تواند همزمان با چندین و چند نفر به مبارزه بپردازد. با این حال در انیمیشن سریالی او ۲ بازو خواهد داشت تا بلکه بدین صورت حضور او خارج از دنیای انیمیشن و در فیلم و سریال‌های لایو اکشن، حالتی واقع‌گرایانه و قابل قبول داشته باشد. زیرا می‌دانیم که دنیای سینمایی جدید دی‌سی در چندین و چند مدیوم مختلف جریان داشته و از یک بازیگر برای صداپیشگی نیز بهره خواهد برد. همچنین باید اشاره کرد او در دنیای کمیک رابطه‌ای عاطفی با اریک فرانکنشتاین داشته است. اعمال چنین تغییری می‌تواند این احتمال را به وجود آورد که به سبب یکپارچگی تمام آثار DCU، برخی دیگر از شخصیت‌های دی‌سی نیز نسبت به دنیای کمیک تحولاتی را به خود شاهد باشند.

در حال حاضر تاریخ پخشی برای فصل نخست انیمیشن سریالی Creature Commandos اعلام نشده است.