کارگردانی برجسته وظیفه ساخت دو قسمت ابتدایی فصل دوم سریال تحسین شده The Last of Us را برای شبکه اچ‌بی‌او در دست دارد.
چارسو پرس: سریال «آخرین بازمانده از ما» اقتباسی از مجموعه بازی‎‌هایی به همین نام است که با فصل اول خودش توانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند و بسیار تحسین شود و حالا نیز بینندگان مشتاقانه منتظر فصل دوم آن هستند که در دست تولید قرار دارد.

گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که کارگردان دو قسمت ابتدایی فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» مشخص شده و مارک مایلود که بیشتر به خاطر کار در سریال Succession و کارگردانی فیلم The Menu شناخته می‌شود، دو قسمت ابتدایی فصل دوم را کارگردانی خواهد کرد. این کارگردان همچنین سابقه کارگردانی شش قسمت از سریال Game of Thrones را نیز در کارنامه خودش دارد.

مارک مایلود همکاری بسیار طولانی با شبکه اچ‌بی‌او داشته و در بسیاری از آثار برجسته و درخشان این شبکه کار کرده است و همین نیز او را به یکی از کارگردان‌های برجسته تلویزیون در هالیوود تبدیل کرده که انتخاب بسیار خوبی برای کارگردانی شروع فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» به شمار می‌رود.

فیلم‌برداری برای فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» در جریان است و جزئیات مربوط به آن نیز به صورت متداوم ولی کم از سوی شبکه اچ‌بی‌او پیرامون داستان، بازیگران و عوامل سازنده آن منتشر می‌شود. یکی از همین جزئیات نیز این است که جفری رایت که نقش آیزاک را در بازی دوم برعهده داشته بود، قرار است همین نقش را در این سریال لایو اکشن بازی کند.

فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» در سال ۲۰۲۵ میلادی از شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.