داستانی که انیمیشن سینمایی The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim قرار است بازگو کند، مشخص شده است.
چارسو پرس: فرنچایز «ارباب حلقه‌ها» قرار است در اواخر سال جاری میلادی به روی پرده سینماها بازگردد اما این بار داستانی در قالب انیمیشن را برای مخاطبان به نمایش در خواهد آورد، اثری که اولین پروژه انیمه‌ای ساخته شده از این مجموعه به شمار می‌رود و داستانی جالب را نشان خواهد داد.

برای مدت‌ها بود که مشخص نبود انیمیشن «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» قرار است چه داستانی را روایت کند اما حالا جزئیات داستانی مربوط به این پروژه سینمایی آشکار شده است. این اثر قرار است داستانی از کتاب‌ها را بازگو کند اما این داستان را بسیار گسترش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ شخصیت به‌یادماندنی برتر انیمیشن‌های دیزنی


فرنچایز «ارباب حلقه‌ها» که با آثار سینمایی خودش در دهه ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ میلادی به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کرده بود، حالا در دهه ۲۰۲۰ میلادی در حال احیا شدن و همچنین گسترش در فرم‌های مختلف است که یکی از آن‌ها ساخت فیلم‌های جدیدی از این مجموعه است.

انیمیشن The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim

انیمیشن «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» داستانی حدود ۲۰۰ سال قبل از رویدادهای سه‌گانه اصلی را روایت می‌کند و حول محور شخصیتی به نام هرا با صداپیشگی گایا وایس است، شخصیتی که در کتاب‌ها نامش مشخص نبوده است. خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی کمپانی نیولاین سینما و کمپانی برادران وارنر به شرح زیر است:
داستان این انیمیشن سینمایی حدود ۱۸۳ سال قبل از رویدادهای سه‌گانه اصلی جریان دارد و داستان سرنوشت خاندان هلم هامرهند پادشاه افسانه‌ای روهان را روایت می‌کند. حمله‌ای ناگهانی از سوی ارباب دانلندینگ باهوش و بی‌رحمی به نام وولف که به دنبال انتقام مرگ پدرش است، هلم و مردمش را وادار می‌کند تا در قلعه باستانی هورنبورگ که بعدا به عنوان قلعه هلمز دیپ مشهور می‌شود، در برابر وی ایستادگی کنند. هرا دختر هلم که خودش را در وضعیتی ناامیدکننده می‌بیند، باید اراده خودش را برای رهبری مقاوت علیه این نیروهای مرگبار جمع کنند، نیروهایی که به دنبال نابودی کامل آن‌ها هستند.

انیمیشن سینمایی «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» قرار است در تاریخ ۱۳ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۳ آذر ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها بیاید.