گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که احتمالا فصل سوم انیمیشن سریالی Invincible در سال ۲۰۲۵ میلادی پخش خواهد شد.
چارسو پرس: چندین ماه پیش بود که پخش فصل دوم انیمیشن سریالی «شکست‌ناپذیر» از سرویس آنلاین آمازون پرایم به اتمام رسیده بود و از آن زمان نیز خبر چندانی درباره فصل سوم این اثر ارائه نشده است. حالا یکی از صداپیشه‌های این انیمیشن سریالی به زمان احتمالی پخش این انیمیشن سریالی اشاره کرده است.

با توجه به فاصله ۲.۵ ساله‌ای که بین پخش فصل اول و دوم انیمیشن سریالی «شکست‌ناپذیر» وجود دارد، بسیاری از طرفداران نگران این بودند که همین اتفاق نیز برای فصل سوم رخ بدهد و آن‌ها باید زمان زیادی را برای تماشای فصل سوم این انیمیشن سریالی منتظر بمانند.

با این حال، ستاره این انیمیشن سریالی یعنی استیو ین که صداپیشگی شخصیت اصلی را برعهده دارد، به تازگی بیان کرده که طرفداران نباید نگران باشند چراکه پخش فصل سوم زیاد دور نیست. در حال حاضر هنوز تاریخی برای پخش فصل سوم انیمیشن سریالی «شکست‌ناپذیر» اعلام نشده اما راس مارکاند که یکی دیگر از صداپیشه‌های این انیمیشن سریالی است، از وضعیت پخش فصل سوم آن گفته است.

این بازیگر که صداپیشگی شخصیت ایمورتال و همچنین چندین شخصیت مهمان دیگر را در این انیمیشن سریالی برعهده دارد، اخیرا در مصاحبه تازه خودش بیان کرده که احتمالا فصل سوم انیمیشن سریالی «شکست‌ناپذیر» در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی پخش خواهد شد.

این بازیگر بیان کرده که تولید فصل سوم انیمیشن سریالی «شکست‌ناپذیر» تقریبا کامل شده و همچنین اشاره کرده که فصل سوم احتمالا در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۵ میلادی پخش خواهد شد.