تریلر استاپ موشن «خاطرات یک حلزون»، جدیدترین اثر نویسنده و کارگردان برنده جایزه اسکار، آدام الیوت منتشر شد. در این انیمیشن سارا اسنوک ستاره‌ی سریال تحسین‌شده‌ی «وراثت» (Succession) در نقش گریس پادل بازی می‌کند؛ یک فرد منزوی و خاص که علاقه‌ای عجیب به جمع‌آوری حلزون‌های تزیینی و عشقی عمیق به کتاب دارد.
چارسو پرس: در تریلر استاپ موشن «خاطرات یک حلزون» می‌بینیم که زندگی گریس پادل با جدایی غم‌انگیز از برادر دوقلویش گیلبرت آن هم در سن کم، دستخوش تحولی دراماتیک می‌شود و این جدایی او را به گردابی از اضطراب و خشم فرو می‌برد. گریس با وجود تحمل سختی‌های پی در پی، از طریق دوستی غیرمنتظره با زنی مسن و عجیب به نام پینکی که سرشار از صلابت و شور زندگی است امید و انگیزه پیدا می‌کند. «خاطرات یک حلزون» روایت تلخ، صمیمانه و طنزآمیز سفر گریس است و نشان می‌دهد که او اعتماد به نفس خود را کشف و در میان بهم‌ریختگی‌های زندگی روزمره، نیمه‌ی روشن و امید را پیدا می‌کند.



از دیگر صداپیشگان این استاپ موشن متفاوت می‌توان به جکی ویور، کودی اسمیت مک‌فی، دامنیک پینان و اریک بانا اشاره کرد. این انیمیشن استرالیایی بزرگسالانه توسط خود آدام الیوت نوشته و کارگردانی شده است. الیوت که با استاپ موشن «مری و مکس» (Mary and Max) بسیار مورد توجه و تحسین قرار گرفت، به نظر می‌رسد اثر تاثیرگذار و متفاوت دیگری خلق کرده است که به همان اندازه ماندگار و دوست‌داشتنی خواهد بود.

استاپ موشن «خاطرات یک حلزون» برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی به نمایش درآمد و با نقدها و نظرات مثبتی از سوی منتقدان مواجه و نامزد جایزه‌ی بهترین انیمیشن بلند شد. این انیمیشن ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) در استرالیا اکران خواهد شد.