فیلم Blade از دنیای سینمایی مارول در باتلاقی از مشکلات فرو رفته و به نظر می‌رسد که حتی بازیگرانش نیز از این وضعیت کلافه و خسته شده باشند.
چارسو پرس: ساخت فیلم جدیدی از Blade (بلید) در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رونمایی شد و حال که مشغول سپری کردن فاز پنجم هستیم، نه تنها پروسه تولید این پروژه سینمایی مورد انتظار آغاز نشده، بلکه با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند که منجر به کناره‌گیری عوامل پشت صحنه اعم از کارگردان و بازیگرانش شده است.

اثری که قرار بود تا ماهرشالا علی را به عنوان نیمه خون‌آشام/انسان دنیای سینمایی مارول به مخاطبین معرفی کرده تا وقایعی خونین و دلهره‌آور را به تصویر بکشد که تاکنون در این فرنچایز ابرقهرمانی سابقه نداشته است.
اخیراً خبرگزاری هالیوود ریپورتر اطلاعاتی از این فیلم را با مخاطبین به اشتراک گذاشته که در این بین متوجه شدیم یکی از بازیگرانش نیز از پروژه جدا شده است. پیش از آن که به سراغ اطلاعات منتشر شده برویم، باید اعلام کنیم که یکی از بازیگران نقش اصلی به نام دلروی لیندو رسماً گناره‌گیری خود را اعلام کرده و دیگر نقشی در فیلم خون‌آشامی دنیای سینمایی مارول نخواهد داشت. حال آخرین امید طرفداران MCU به شخص ماهرشالا علی معطوف شده که طبق شایعات منتشر شده، او نیز از وضعیت بلید آشفته بوده و بعید نیست که خبر جدایی وی در آینده‌ای نه چندان دور اعلام شود.

حال شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که برنامه اولیه ساخت Blade تفاوت‌های قابل توجهی با آثاری دارد که پیشتر توسط وسلی اسنایپس نقش آفرینی شده است. زیرا هالیوود ریپورتر فاش کرده که در پیش نویس‌های اولیه فیلم‌نامه، داستان این فیلم در بازه زمانی ۱۹۲۰ میلادی جریان داشته و میا گاث ایفای نقش خون‌آشامی به نام لیلیث را بر عهده می‌داشت که درصدد تصاحب خون دختر شخصیت بلید بوده است. همچنین یکی از سکانس‌های فیلم در متروی عظیمی جریان داشته که این بنا بدون استفاده باقی مانده است.

البته در این گزارش اعلام شده که ساخت فیلم Blade همچنان توسط استودیو مارول و کوین فایگی پیگیری می‌شود و با توجه به وضعیت ناامید کننده پیش آمده، آن‌ها تمام توان خود را کار گرفته تا هر چه زودتر پروسه تولید را آغاز نمایند. مخصوصاً آن که در صورت کناره‌گیری ماهرشالا علی با خشم طرفداران و رسانه‌ها روبرو خواهند شد.
خوشبختانه میا گاث همچنان جزو یکی از معدود بازیگران باقی مانده در پروژه بوده و باید دید که سرنوشت این فیلم بزرگسالانه به چه سمت و سویی کشیده خواهد شد.