مدیران سرویس آنلاین غیرقانونی Jetflicks طی حکم دادگاه قرار است سال‌های بسیار زیادی را در زندان سپری کند.
چارسو پرس: سرویس آنلاین Jetflicks یکی از بزرگترین سرویس‌های آنلاین غیرقانونی در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود که با ارائه غیرقانونی سریال‌ها و فیلم‌ها و بدون داشتن مجوز توانسته میلیون‌ها دلار از فروش اشتراک درآمد داشته باشد. محتوای این سرویس آنلاین بسیار بیشتر از مجموع آثار سرویس آنلاین نتفلیکس، آمازون پرایم،‌ هولو و Vudu است.

منشا این سرویس آنلاین غیرقانونی به سال ۲۰۰۷ میلادی باز می‌گردد و پنج مردی که مسئولیت اداره آن را برعهده داشتند، طی حکمی از سوی هیئت منصفه فدرال در لاس وگاس محکوم شدند. طبق اعلام وزارت دادگستری آمریکا، کریستوفر دالمان، داگلاس کورسون، فیلیپ گارسیا، جرد ژورکی و پیتر هوبر مجرم شناخته شده و به سال‌ها زندان محکوم شدند.

سرویس آنلاین Jetflicks از اسکریپت‌ها و نرم‌افزارهای کامپیوتری برای کاوش در میان وب سایت‌های غیرقانونی دانلود فیلم‌ها و سریال‌ها استفاده می‌کردند و سپس این آثار را دانلود کرده و روی سرورهای این سرویس آنلاین ذخیره می‌کردند. مسئولین این وب سایت از طریق فروش اشتراک به ده‌ها هزار مشترک توانستند درآمد بسیار زیادی کسب کنند.

داگلاس کورسون، فیلیپ گارسیا، جرد ژورکی و پیتر هوبر هر کدام به حداکثر مجازات پنج سال زندان محکوم شدند و این در حالی است که کریستوفر دالمان با حداکثر ۴۸ سال زندان مواجه شده است. تاریخ صدور حکم هنوز تعیین نشده است.