فیلم ترسناک The Monkey اثری اقتباسی بر اساس داستانی کوتاه به همین نام نوشته استیون کینگ است.
چارسو پرس: کمپانی نئون پیکچرز به تازگی اقدام به انتشار پوستری برای فیلم The Monkey کرده است، فیلمی که اقتباسی از داستان کوتاه تحسین شده و برنده جایزه‌ای به همین نام از استیون کینگ است و داستان آن نیز حول محور یک اسباب بازی میمونی سنج‌کوب و شیطانی است.

علاوه بر این پوستر تازه منتشر شده برای فیلم «میمون»، تاریخ اکران این اثر سینمایی نیز اعلام شده است. این داستان در ابتدا در سال ۱۹۸۰ میلادی در مجله Gallery منتشر شده بود و پنج سال بعد زمانی که در قالب رمان Skeleton Crew به چاپ رسید، به طور قابل‌توجهی بازسازی شده بود.

تصویر نمادین میمون روی جلد این رمان استفاده شد و در سال‌های پس از آن نیز به آن اشاره‌های زیادی شده بود، به خصوص در فیلم سینمایی Monkey Shines که در سال ۱۹۸۸ میلادی به روی پرده سینماها آمد. فیلم «میمون» قرار است به نویسندگی و کارگردانی آزگود پرکینگز باشد، کسی که سابقه ساخت فیلم Longlegs را در کارنامه خودش دارد. پوستر منتشر شده برای این اثر سینمایی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

فیلم The Monkey

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «میمون» به شرح زیر است:
در فیلم «میمون»، وقتی که دو برادر به نام هال و بیل اسباب بازی میمونی قدیمی پدر خودشان را در اتاق زیرشیروانی پیدا می‌کنند، مجموعه‌ای از مرگ‌های وحشتناک در اطراف آن‌ها رخ می‌دهد و این برادران تصمیم می‌گیرند تا این میمون را دور بیندازند و به زندگی خود ادامه بدهند و در طول سال‌ها نیز از هم جدا می‌شوند. اما وقتی مرگ‌های مرموز دوباره شروع می‌شود، این دو برادر باید بار دیگر با هم همکاری کنند تا بتوانند قبل از اینکه دیر شود، این میمون را برای همیشه نابود کنند.

فیلم «میمون» برای اکران در تاریخ ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۲ اسفند ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.