سرویس آنلاین نتفلیکس بازیگرانی را برای ایفای نقش مأموران باروک ورکز در فصل دوم سریال One Piece انتخاب کرده است.
چارسو پرس: پس از موفقیتی که فصل اول سریال لایو اکشن «وان پیس» در سرویس آنلاین نتفلیکس به دست آورد، حالا این سرویس در حال ساخت فصل دوم آن است و با سروسامان گرفتن این فصل نیز سرویس آنلاین نتفلیکس برخی از اطلاعات درباره آن را برای طرفداران آشکار کرده است.

به تازگی چهار بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل دوم سریال «وان پیس» اضافه شدند که همگی قرار است نقش مأموران باروک ورکز را بازی کنند. دیوید دستمالچیان که توانسته با نقش‌آفرینی‌های خودش به شهرت زیادی دست پیدا کند، قرار است در فصل دوم این سریال نقش شخصیت مستر ۳ را بازی کند.

جازارا جاسلین نیز یکی دیگر از این بازیگران تازه به شمار می‌رود که نقش میس ولنتاین را بازی خواهد کرد، یک مأمور باروک ورکز که معمولا در Spiders Cafe جدید پیدا می‌شود. قدرت این شخصیت کاملا متمایز است و او می‌تواند چگالی بدن خودش را تا ۱۰۰۰۰ کیلوگرم افزایش بدهد.


کارموس جانسون نیز در فصل دوم سریال «وان پیس» قرار است نقش شخصیت مستر ۵ را بازی کند. شخصیت مستر ۵ و میس ولنتاین در کنار یکدیگر کار می‌کنند و احتمالا در سریال لایو اکشن نیز همین گونه باشد. دنیل لاسکر نیز قرار است نقش شخصیت مستر ۹ را در فصل دوم سریال «وان پیس» بازی کند.

سرویس آنلاین نتفلیکس هنوز مشخص نکرده که آیا این بازیگران حضور پررنگی در فصل دوم خواهند داشت یا خیر ولی این طور که پیدا است، فصل دوم قرار است بیش از یک قوس داستانی را پوشش بدهد. سرویس آنلاین نتفلیکس به دنبال آن است تا فصل دوم سریال را در سال ۲۰۲۵ میلادی پخش کند ولی هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرده است.