پس از تاخیرهای متوالی و انتشار شایعات ضد و نقیض بالاخره زمان آغاز پروسه فیلم‌برداری فیلم مورد انتظار The Batman Part II اعلام شده است.
چارسو پرس: فیلم The Batman با تمرکز بر جنبه کاراگاهی و دوران جوانی شوالیه تاریکی توانست تا به یکی از بهترین فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی در طی سال‌های اخیر تبدیل شود که فروش قابل توجه آن در گیشه به مت ریوز این اجازه را داد تا بتواند دنیای سینمایی منحصر به فرد خود را در کنار DCU پایه گذاری نماید. با این حال به راه افتادن اعتصابات نویسندگان و بازیگران سبب شد تا تکمیل فیلم‌نامه دنباله‌اش بارها و بارها با تاخیر مواجه شده تا حدی که زمان اکران ۱ سال به تعویق افتاد و این مسئله منجر به شکل گیری شایعات متعددی شد تا در نهایت حتی واکنش خود شخص جیمز گان را نیز در پی داشته باشد.

پس از گذشت حدود ۲ سال از زمان اکران فیلم نخست، به لطف برگزاری رویداد ACE Superhero Comic Con 2024 بازیگر شخصیت آلفرد یعنی اندی سرکیس به صورت رسمی اعلام کرد که پروسه فیلم‌برداری The Batman Part II در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی آغاز خواهد شد.
اساساً من هیچ اطلاعاتی از این فیلم ندارم و تنها می‌دانم که به احتمال بسیار زیاد پروسه فیلم‌برداری در ابتدای سال میلادی آینده آغاز خواهد شد. می‌دانم که مت ریوز سخت مشغول کار بر روی فیلم‌نامه بوده و می‌توان حدس زد که با داستانی شگفت انگیز از سوی او روبرو هستیم. عاشق کار کردن در کنار رابرت پتینسون بوده و بی‌صبرانه مشتاق ایفای مجدد نقش آلفرد هستم.

علی‌رغم آن که اطلاعاتی از این دنباله در دسترس نمی‌باشد اما تا چند ماه آینده شاهد پخش مجموعه تلویزیونی The Penguin هستیم که به عنوان پلی ارتباطی میان فیلم‌های اول و دوم توصیف شده است. باید صبر کرد و دید که شهر گاتهام چه وقایعی را شاهد خواهد بود که باری دیگر پای شوالیه تاریکی را به ماجرا باز می‌کند.