سرویس آنلاین آمازون پرایم به تازگی اقدام به انتشار اولین تیزر و پوستر برای انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader کرده است.
چارسو پرس: سرویس آنلاین آمازون پرایم و دی‌سی با یکدیگر همکاری کردند تا انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader را تولید و پخش کنند، اثری که انیمیشن سریالی بسیار مورد انتظاری از مت ریوز، بروس تیم و جی جی آبرامز به شمار می‌رود و حالا نیز اولین تیزر و پوستر از آن منتشر شده است.

تیزر منتشر شده برای انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، خیلی کوتاه است و به صورت مختصر نیم نگاهی از درون این انیمیشن سریالی را به نمایش در می‌آورد. این تیزر واکنش برخی از افراد نسبت به ورود بروس وین یا بتمن با صداپیشگی همیش لینکلیتر را نشان می‌دهد و همچنین تأیید می‌کند که اولین تریلر کامل از این اثر قرار است به زودی پخش شود.


در رویداد DC FanDome 2021 بود که برای اولین بار ساخت این انیمیشن سریالی اعلام شد و از آن زمان نیز هیجان و انتظار برای آن بسیار بالا بوده است. وقتی که کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت تا این انیمیشن سریالی را روی سرویس آنلاین مکس پخش نکند، اعلام شد که این انیمیشن سریالی روی سرویس آنلاین آمازون پرایم پخش می‌شود و همان زمان نیز برای فصل دوم تمدید شده بود.

از جمله دیگر صداپیشه‎‌های حاضر در این انیمیشن سریالی نیز می‌توان به کریستینا ریچی، جیمی چانگ، دیدریچ بادر، مینی درایور، جان دی‌ماجیو و تعدادی دیگر اشاره کرد. پخش این انیمیشن سریالی از تاریخ ۱ اوت سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو شروع خواهد شد.