یکی از شخصیت‌های فصول قبلی سریال The Boys یعنی شخصیت لجند قرار است در فصل پنجم سریال نیز حضور داشته باشد.
چارسو پرس: در حال حاضر فصل چهارم از سریال «پسران» از سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو در حال پخش است و تاکنون نیز توانسته داستانی جالب‌توجه و جذاب را برای مخاطبان به نمایش در بیاورد. این در حالی است که سرویس آنلاین آمازون پرایم آن را برای فصل پنجم نیز تمدید کرده و اعلام کرده فصل پنجم فصل پایانی سریال خواهد بود.
از آنجا که فصل پنجم سریال «پسران» قرار است بسیار بزرگ و مهیج‌تر باشد، بسیاری از افراد و طرفداران مشتاق آن هستند تا بدانند که چه کاراکترهایی قرار است در فصل پنجم حضور داشته باشند

و حالا نیز پل رایزر تأیید کرده که یکی از کاراکترهای حاضر در فصل پایانی سریال، شخصیت لجند خواهد بود.
پل رایزر در مصاحبه تازه خودش بیان کرده:
بله درباره بازگشت شخصیت لجند صحبت‌هایی شده است. فکر می‌کنم که آن‌ها داستانی برای این شخصیت من نوشته‌اند.

شخصیت لجند در فصل سوم سریال «پسران» معرفی شده بود و معاون ارشد مدیریت قهرمانان در کمپانی Vought American را برعهده داشت و مهم‌ترین کارش نیز لاپوشی کارهای خلاف افراد و قهرمانان وات بوده است.
اریک کریپک مسئولیت ساخت سریال «پسران» را برعهده داشته و تاکنون نیز بازیگران زیادی را از سریال Supernatural همچون جیم بیور، راب بندیکت و جفری دین مورگان را به این سریال آورده است. این در حالی است که در فصل قبلی جنسن اکلس نقش سولجر بوی را بازی کرده بود.

بیشتر بخوانید: مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


از همین رو، طرفداران منتظر حضور جارد پادالکی در فصل پنجم سریال «پسران» هستند و این بازیگر نیز اخیرا آشکار کرده که او صحبت‌هایی برای حضور در این اثر اریک کریپک داشته است.