به تازگی تریلر و پوستری برای انیمه سریالی Ubel Blatt منتشر شده که نیم نگاهی از درون آن را برای مخاطبان به نمایش در می‌آورد.
چارسو پرس: حالا بیست سال پس از اینکه داستان و دنیای Ubel Blatt به مخاطبان معرفی شده بود، انیمه سریالی‌ای بر اساس این مانگا ساخته شده است. اقتباسی سریالی و انیمه‌ای از این مجموعه مانگای Young Gangan در دست توسعه بوده و حالا نیز اولین تریلر و پوستر از این انیمه سریالی منتشر شده است.

همانطور که در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده برای این انیمه سریالی را مشاهده کنید، این مانگا و داستان واقعا در این انیمه سریالی زنده شده است. علاوه بر این تریلر، پوستری نیز برای این انیمه سریالی منتشر شده که واقعا جذاب و تماشایی به نظر می‌رسد و جلوه‌های بصری خارق‌العاده این اثر را به رخ می‌کشد.


انیمه سریالی Ubel Blatt قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۲۵ میلادی از سرویس آنلاین کرانچی‌رول پخش شود، انیمه‌ای که مدتی طولانی در دست توسعه بوده و هیجان و هایپ برای آن بسیار بالا است. در این انیمه سریالی، یویا هیروسه نقش کوینزل را بازی می‌کند و در کنار وی نیز تینا تاچیبانا صداپیشه شخصیت پیپی است.

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


سکان کارگردانی انیمه سریالی Ubel Blatt تاکاشی نائویا در دست داشته است. این انیمه سریالی یک اثر فانتزی تاریک است و داستان یک نیمه انسان به نام کوینزل را دنبال می‌کند که سعی دارد تا انتقام بگیرد. او قصد دارد تا از کسانی که عزیزانش را کشتند، انتقام بگیرد اما این کار ساده‌ای نیست چراکه آن‌ها اکنون هفت قهرمان سرزمین هستند و انتقام گرفتن از آن‌ها دشوار است.