انیمه سریالی Guilty Gear Strive: Dual Rulers اقتباسی از بازی ویدیویی‌ای به همین نام است که حالا تریلر آن منتشر شده است.
چارسو پرس: انیمه سریالی Guilty Gear Strive: Dual Rulers اثری در ژانر فانتزی و علمی تخیلی از استودیو Sanzigen Studios به شمار می‌رود که حالا تریلری برای آن منتشر شده و نیم نگاهی از درون این اثر اقتباسی از بازی‌های ویدیویی Guilty Gear از استودیو Arc System Works را به نمایش در می‌آورد.

تریلر تازه منتشر شده برای این انیمه سریالی که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، آنچه که طرفداران می‌توانند از این اثر تازه انتظار داشته باشند را به نمایش در می‌آورد. این انیمه سریالی حول محور نبرد و درگیری میان انسان‌ها و سلاح‌های بیولوژیکی به نام گیرز است.


سکان کارگردانی این انیمه سریالی را شیگرو موریکاوا در دست داشته و داستان آن را نیز نوریتمیتسو کایهو قلم زده است. ایسی میازاکی در نقش سین کیسکه، جوجی ناکاتا در نقش سول بدگای،‌ یویی ایشیکاوا در نقش اونیکا و توموکازو سوگیتا در نقش راوی از جمله صداپیشه‌های حاضر در این انیمه سریالی هستند.

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


بازی اصلی Guilty Gear در سال ۱۹۹۸ میلادی توسط دایسوکه ایشیواتاری ساخته شده و امروزه نیز به عنوان یک فرنچایز بازی فایتینگ بسیار تحسین شده و برجسته شناخته می‌شود که کاراکترهای منحصربه‌فرد، نبردهای بسیار مهیج و گرافیک عالی دارد. بیش از سه میلیون نفر این بازی را در سراسر جهان انجام می‌دهند.

انیمه سریالی Guilty Gear Strive: Dual Rulers قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی پخش شود.