دو غول صنعت سینما، یعنی کمپانی‌های Paramount و Skydance Media تحت برندی جدید به نام New Paramount با یکدیگر ادغام می‌شوند.
چارسو پرس: این اتفاق پس از تصاحب شرکت نشنال امیوزمنت توسط اسکای‌دنس مدیا رخ می‌دهد. شرکت نشنال امیوزمنت صاحب اکثر سهام شرکت پارامونت است.

دیوید الیسون مدیرعامل شرکت‌های اسکای دنس مدیا درباره‌ی ادغام با پارامونت می‌گوید:
این اتفاق، لحظه‌ای تعیین‌کننده و تحول‌آفرین را برای صنعت ما، داستان‌سرایان، تولیدکنندگان محتوا و سهام‌داران شرکت پارامونت رقم می‌زند که بر میراث شرکت پارامونت و تداوم آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. من از صمیم قلب از شری رداستون و خانواده‌اش برای اعتماد به ما و سپردن رهبری پارامونت به دستان ما قدردانی می‌کنم. ما به تقویت کمپانی پارامونت از طریق تزریق تکنولوژی‌های جدید، رهبری نو و دیسیپلین کاری و خلاقیتی که باعث تقویت نسل‌های آینده شود متعهد هستیم.

همچنین شری رداستون مدیرعامل پارامونت و نشنال امیوزمنت به مناسبت این اتفاق گفته است:
در سال ۱۹۸۷ پدر من، سامنر رداستون، با خرید کمپانی وایاکام پایه‌گذاری و خلق بیزینسی را شروع کرد که امروزه به نام پارامونت شناخته می‌شود. او معتقد بود که “محتوا پادشاه است” و همواره متعهد به خلق بهترین محتواها برای تمام مخاطبان در سراسر جهان بود. این دید او همواره در هسته‌ی موفقیت و دستاوردهای پارامونت وجود داشته است؛ موفقیتی که نتیجه‌ی مستقیم حضور کارکنانی خلاق، متعهد و بااستعداد در کمپانی پارامونت بوده است.
با توجه به تغییرات صنعت در چند سال اخیر، ما می‌خواهیم آینده‌ی پارامونت را مستحکم کنیم و در عین حال به شعارمان یعنی پادشاهی محتوا وفادار بمانیم. ما امیدوار هستیم که این معامله زمینه‌ی تداوم موفقیت‌های پارامونت در این محیط و صنعت دگرگون‌شونده را فراهم آورد. به عنوان یک شریک قدیمی، اسکای‌دنس پارامونت را به خوبی می‌شناسد و استراتژی مشخص و منابع لازم را برای رشد این کمپانی در اختیار دارد. ما همواره به پارامونت باور داشته‌ایم و باور خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


پس از این ادغام، دیوید الیسون مدیرعامل اسکای‌دنس به عنوان مدیرعامل نیوپارامونت مشغول به کار خواهد شد. همچنین جف شل مدیرعامل سابق ان‌بی‌سی یونیورسال به عنوان مدیرکل این شرکت انتخاب شده است.