پوستری برای فیلم Gladiator II منتشر شده که شخصیت اصلی داستان را نشان می‌دهد و این در حالی است که تریلر فیلم نیز به زودی منتشر خواهد شد.
چارسو پرس: فیلم «گلادیاتور ۲» یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ میلادی به شمار می‌رود که قرار است در پاییز امسال به روی پرده سینماها بیاید و در همین راستا نیز به زودی بینندگان شاهد اولین تریلر رسمی از این فیلم سینمایی خواهند بود و نیم نگاهی از درون آن را خواهند دید.

بیشتر ببینید: اولین تصاویر فیلم Gladiator 2 مبارزه پاول ماسکل و پدرو پاسکال را نشان می‌دهد


به تازگی پوستری برای فیلم «گلادیاتور ۲» منتشر شده که شخصیت اصلی داستان یعنی لوسیوس با بازی پل مسکال را نشان می‌دهد. تصویر این پوستر نیز در یکی از تصاویر قبلا منتشر شده دیده شده بود. علاوه بر این پوستر که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، اعلام شده که فردا اولین تریلر رسمی از فیلم «گلادیاتور ۲» پخش خواهد شد.

فیلم Gladiator II

فیلم «گلادیاتور ۲» همانطور که از عنوان آن مشخص است، دنباله‌ای برای فیلم اصلی آن محصول سال ۲۰۰۰ میلادی است، فیلمی که در آن راسل کرو نقش شخصیت اصلی را بازی کرده بود ولی او در این فیلم تازه حضور ندارد اما کانی نیلسون بار دیگر همانند فیلم قبلی نقش لوسیلا را بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «گلادیاتور ۲» هنرنمایی می‌کنند می‌توان به پدرو پاسکال، دنزل واشنگتن، جوزف کوئین، جایمن هانسو، بری کیوگان و تعدادی دیگر اشاره کرد. همانند فیلم اول، سکان کارگردانی این اثر سینمایی تازه را نیز ریدلی اسکات در دست دارد. این فیلم در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها می‌آید.