مایکل مان اخیرا به صحبت درباره فیلم Heat 2 پرداخته است و می‌گوید که تولید این پروژه همچنان در حال انجام است.
چارسو پرس: مایکل مان در مصاحبه اخیر خود با لس‌آنجلس تایمز اعلام کرد که به تولید فیلم Heat 2 ادامه می‌دهد و اکنون در حال نوشتن فیلم‌نامه اقتباسی از رمانی است که او و رید فارل کلمن در سال ۲۰۲۲ به نگارش درآوردند.

مان به هیچ تغییر احتمالی اشاره نکرد؛ اما گفت که تمایل دارد فیلم‌برداری پروژه را در پایان سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز کند. وقتی از او در مورد شایعاتی مبنی بر حضور آدام درایور و آستین باتلر در این فیلم سؤال شد، مان به‌سادگی پاسخ داد: «نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.»

شایعات متعددی در مورد بازیگران احتمالی Heat 2 وجود دارد. آستین باتلر اخیراً در مورد مشارکت احتمالی خود در این فیلم اظهارنظر کرده و همچنین شایعه شده است که آدام درایور در این پروژه حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


با اینکه هیچ بازیگری تاکنون در مورد فیلم Heat 2 صحبت نکرده است؛ اما باتلر اخیراً به ستایش از مایکل مان و فیلم Heat پرداخت. او می‌گوید که این فیلم تعدادی از بهترین نقش‌آفرینی‌های تاریخ را در دل خود جای داده است.

آستین باتلر در مورد فیلم Heat اظهار داشت: «این فیلم بهترین نقش‌آفرینی‌ها را دارد. فقط آن صحنه صرف غذا بین دنیرو و آل‌پاچینوی افسانه‌ای را به یاد بیاورید. توجه مایکل مان به جزئیات و میل او به اصالت برای بسیاری از ما الهام‌بخش است. بله من فکر می‌کنم که این فیلم الهام‌بخش بسیاری از بازیگران بوده است.»