تماشاخانه بنفش 11 و 12 تیرماه میزبان نمایشنامه خوانی «کمدی سیاه» نوشته پیتر شفر خواهد بود.

 

سایت خبری تئاتر: این نمایش نوشته پیتر شفر و کار مجید روئین‌پیروزی است، این اثر روایت جوان مجسمه سازی است، که قصد دارد با دختری  ازدواج کند اما از بد حادثه طبع و روحیه پدر دختر مطلقا با موضوعات هنری سازگار  نیست. از سوی دیگر نامزد پیشین پسر نیز در زمانی که جوان خود را آماده خواستگاری کرده از راه می‌رسد و حالا جوان باید از این مخمصه خود را بیرون بکشد.

هادی  حوری  مدیر تماشاخانه بنفش، در مورد انتخاب و تائید این نمایشنامه اضافه گفت: «این روزها یکی از جریانات موجود در اجتماع و جوانان موضوع ازدواج و از آن فراتر مقوله انتخاب است و جوانان می‌باید با تمامی زوایای پنهان و آشکار ازدواج و عشق و نقش خانواده‌ها در این امر آشنا شوند. از  آنجا که پیتر  شفر در نمایشنامه «کمدی سیاه» به این مقوله از دیدگاه خود می‌پردازد و آن را با زبانی طنز و تاثیرگذار بیان می‌کند، برآن شدیم تا این نمایشنامه را در به معرض دید مخاطبین بگذاریم.»

عوامل نمایشنامه خوانی «کمدی سیاه» عبارتند از: زری  کریمی،  مرتضی  خالقی، پوران مرادی  مزرعه نو، شهرام خانپور، نیلوفر  پور  مهدی، ابوالفضل  وزیری و آرمان شهبازی (خوانش‌گر) و بهنام رحیمی (آهنگساز).

نمایشنامه  «کمدی سیاه»  نوشته پیتر شفر، مجید روئین‌پیروزی و کار پور محمدی، ساعت 19:30 پنجشنبه و جمعه 11 و 12 تیرماه، در تماشاخانه بنفش واقع در خیابان بهار شیراز، بین میدان بهار شیراز و سهروردی، روبروی  گلفروشی، پلاک 140 خوانش خواهد شد. علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند با شماره 77601180تماس بگیرند.

 

اخبار مرتبط:

امین حیایی بازیگر تئاتر مهرجویی شد

سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت تئاتر معرفی شد

معرفی هیات داوران مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان

«علیمردان خان» از مردادماه در تماشاخانه فانوس

فاز نخست بازسازی ۱۵ تیرماه به پایان می‌رسد

«بهنوش طباطبایی» با «فصل شکار بادبادک ها» در تئاتر شهر

اجرای «خیالباف ها» در نیاوران

شفیعی: تئاتر امروز نیاز به سازمان‌دهی جدید دارد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر تمدید نخواهد شد

اجرای نمایش «خرده جنایت‌هاى زناشوهرى» در تماشاخانه فانوس

انتشار دو نمایشنامه از «فرناندو آرابال»