جشنواره‌های ملبورن، ادینبورو، کلگری و نیوزیلند؛ چهار جشنواره‌ای هستند که میزبان این فیلم سینمایی می‌شوند.

چارسو پرس: «کیک محبوب من» به نویسندگی و کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم در بیست و چهارمین حضور بین‌المللی خود در چهار جشنواره مهم بین‌المللی به روی پرده خواهد رفت.   


جشنواره‌های ملبورن، ادینبورو، کلگری و نیوزیلند؛ چهار جشنواره‌ای هستند که میزبان این فیلم سینمایی می‌شوند.

هفتاد و دومین جشنواره فیلم ملبورن استرالیا؛ مهمترین جشنواره فیلم در قاره اقیانوسیه است که از تاریخ ۱۸ مرداد تا ۴ شهریور (۸ تا ۲۵ آگوست) در شهر ملبورن برگزار می‌شود.


هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ادینبورگ اسکاتلند نیز که مهمترین جشنواره فیلم در این کشور است از ۲۵ تا ۳۱ مرداد (۱۵ تا ۲۱ آگوست) برگزار خواهد شد و دیگر میزبان «کیک محبوب من»، جشنواره بین المللی فیلم نیوزلند با عنوان محلی Whanau Marama است که در ده شهر مختلف این کشور برگزار می شود که پنجاه و سومین جشنواره ولینگتون (۱۰ تا ۲۲ مرداد) و پنجاه و‌ پنجمین جشنواره آکلند (۱۷ تا ۲۸ مرداد)  از آن جمله هستند.


ببینید: رونمایی از نخستین تیزر بین‌المللی فیلم «کیک محبوب من»


این فیلم همچنین در بیست و پنجمین جشنواره فیلم کلگری کانادا که از ۱۹ تا ۲۹ سپتامبر (۲۹ شهریور تا ۸ مهر) در شهر کلگری برگزار میشود، بر پرده خواهد رفت. 

«کیک محبوب من» که غلامرضا موسوی تهیه کنندگی آنرا به عهده دارد، پیش از این در بخش مسابقه هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم برلین حضور داشت و برنده جایزه فیپرشی (بهترین فیلم فدراسیون بین‌المللی منتقدان) و اکومنیکال(کلیسای جهانی) از این جشنواره معتبر گردید. این فیلم با بیش از بیست حضور بین‌المللی تا این لحظه برنده جوایز دیگری چون جایزه بهترین فیلم از سی و هشتمین جشنواره کابورگ فرانسه و جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره کرافت اسلوونی نیز شده است.