نمایش «کمی شبیه مارادونا» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی میثم زندی آبان سال جاری به مدت ۳۰ شب در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.
چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «کمی شبیه مارادونا» دارای ۲ بازیگر (یک دختر و یک پسر) بوده و از ۱۵ اپیزود تشکیل شده است.

این نمایش روایت ۲ بازیگر جوان، فاطمه و پژمان است که عاشق بازیگری بوده و با یکدیگر رابطه نزدیکی دارند و سال‌ها است یکدیگر را در تئاتر همراهی می‌کنند. زندگی آنها در این نمایش به ۲ بخش روی صحنه و پشت صحنه تقسیم می‌شود. نمایش به صورت غیرخطی، راوی زندگی این ۲ بازیگر در صحنه و خارج از صحنه تئاتر است.

۱۵ اپیزود چند دقیقه‌ای که در بسیاری از موارد با یکدیگر، ارتباط داستانی واحد و منسجمی نداشته و در نهایت، مانند یک کلاژ، طرحی از زندگی بازیگرانش خواهد شد. فقدان انسجام روایی، نقص در اجرا و عدم تکامل روایت‌ها، مضامین، بدن و بیان بازیگرها در نقش، از مولفه‌های اصلی اجرا محسوب می شود. انتزاع گرایی و عینیت تجریدی در ارکان و عناصر اجرا از شاخص های بنیادین این اثر است.

بیشتر بخوانید: مطالب مربوط به تئاتر ایران


فاطمه زندی و پژمان حسینی، ۲ بازیگر اصلی این نمایش هستند.
میثم زندی، استاد دانشگاه، پژوهشگر، مولف و مترجم کتب و مقالات هنری و ادبی، دانش آموخته دکترای تخصصی رشته پژوهش هنر از دانشگاه تهران، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری نیما یوشیج و مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی پیشدادیان، مدیرعامل سابق انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران است. وی بیش از ۳۰ نمایش را کارگردانی و جهت اجرای عمومی و حضور در جشنواره های مختلف خلق کرده است.

الهام نوری، پژمان دادخواه، ناصر رحیمی، مهرعلی میران و اردلان ملک‌زاده از سایر همکاران این گروه هستند که در بخش های مختلف هنری این نمایش حضور دارند. مهربانو حصاری از انجمن علمی آموزشی زبان و ادبیات فارسی خراسان رضوی، پشتیبان تولید این نمایش است.