فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power توانسته امتیازهای خوبی را از منتقدان دریافت کند.
چارسو پرس: سرانجام پس از مدت‌ها انتظار فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» از سوی سرویس آنلاین آمازون پرایم پخش شده و این طور به نظر می‌رسد که این فصل از سریال توانسته نقدهای بسیار خوبی را از منتقدان دریافت کند و امتیازات آن بالا باشد.

منتقدان بر این باور هستند که فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» با اینکه برخی از رفتارها و عادات زشت فصل قبلی را همچنان حفظ کرده اما توانسته برخی صفات مثبت را نیز بروز بدهد و همین نیز سبب شده تا فصل دوم یک ماجراجویی پر جنب و جوش‌تری در دنیای تالکین باشد.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۶۳ نقد برای فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» منتشر شده که امتیاز ۹۲ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۷ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۲۲ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره فصل دوم این سریال را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

  • راتن تومیتوز | ۶۳ نقد – امتیاز ۹۲ درصد
  • متاکریتیک | ۲۲ نقد – امتیاز ۶۷ از صد

فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


«۱۰۰/۱۰۰ Empire| منتقد: هلن اوهارا»
فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» به شکلی باشکوه ساخته شده، بی‌نهایت زیبا است و آنقدر داستان دارد که شما را مجذوب خودش کند و همین نیز این اثر فانتزی را در بالاترین سطح قرار داده است. فصل دوم از زمینه‌سازی پایان فصل اول کمک گرفته تا یک ماجراجویی واقعا حماسی را به نمایش در بیاورد.
«۹۰/۱۰۰ RogerEbert.com| منتقد: کریستینا اسکوبار»
سریال با فصل دوم خودش پرش قابل توجهی به جلو دارد و این در حالی است که احتمالا همچنان با واکنشی از سوی طرفداران سه‌گانه اصلی سینمایی و کتاب‌های تالکین مواجه خواهد شد اما این سریال بدون شک برجسته‌ترین سریال فانتزی سال است.
«۸۳/۱۰۰ IndieWire| منتقد: بن تراورز»
آنچه مهم است، این است که سریال «حلقه‌های قدرت» تصمیم گرفته تا به جای به دست آوردن احساسات گسترده آثار تالکین روی جزئیات خاص متمرکز شده است. ممکن است این طور به نظر برسد که این سریال به شیوه بدی شروع شده اما این به معنای آن نیست که ادامه و پایان آن نیز بد خواهد بود.
«۷۰/۱۰۰ Collider| منتقد: کارلی لین»
با اینکه بسیاری از ویژگی‌های خوب فصل اول سریال «حلقه‌های قدرت» همچنان در فصل دوم نیز وجود دارند اما برخی از بزرگترین نقطه ضعف‌ها نیز همچنان پابرجا هستند. گروه بزرگ شخصیت‎‌های سریال در این فصل گسترش پیدا کردند تا مناطق بیشتری از سرزمین میانه را در بر بگیرند اما این مسئله در مورد داستان آن صدق نمی‌کند، داستانی که مرتبا از سرعت نامناسب رنج می‌برد.
«۶۰/۱۰۰ IGN | منتقد: سامانتا نلسون»
فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» کار بسیار خوبی در به نمایش در آوردن دسیسه‌های سائورون و تأثیر او روی کسانی که فریبشان می‌دهد، انجام داده است اما زمان بسیار زیادی صرف داستان‌های فرعی و نامنسجم شده و همین نیز باعث شده تا دسیسه‌ها و شخصیت‎‌ها به خوبی توسعه پیدا نکنند.
«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: جک سیل»
صحنه‌هایی که مربوط به دسیسه و فریب سائورون هستند، به سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» کمک کرده تا بتواند حداقل برای مدتی بر مشکل اصلی خودش غلبه کند و مشکل اصلی این سریال نیز این است که بیشتر آن فقط اساطیر و داستان است و سازندگان نتوانستند درام خلق کنند.
«۴۰/۱۰۰ Variety | منتقد: آلیسون هرمان»
وقتی پس از تماشای فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» اندکی فکر می‌کنید، متوجه می‌شوید که این فصل صحنه‌های نمادین و ماندگاری نداشته است، کاراکتری وجود نداشته که شما به آن اهمیت زیادی بدهید و هنگام عبور در سرزمین میانه احساس خاصی نداشتید.
«۴۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: انجی هان»
فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» با وجود آن همه داستان و درام، همچنان احساس کسل‌کننده‌ای دارد.