فیلم کوتاه «شاخ‌دار» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین جواهری در بیست‌ و ششمین دوره جشنواره فیلم‌های متفاوت و تجربی پاریس به نمایش درمی‌آید.
 چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه «شاخ‌دار» بعد از انتخاب از میان ۱۵۰۰ اثر ارسالی، امکان حضور در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم‌های متفاوت و تجربی پاریس را پیدا کرده و در ۱۹ اکتبر در پاریس اکران می‌شود.

جشنواره فیلم‌های متفاوت و تجربی پاریس Festival des Cinémas Différents et Expérimentaux de Paris هر سال توسط کمپانی COLLECTIF JEUNE CINÉMA بزرگترین پخش‌کننده فیلم‌های آوانگارد در فرانسه برگزار می‌شود و امسال نیز از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اکتبر در سینما لوگراند آکسیون پاریس میزبان فیلم‌های راه یافته به جشنواره است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «شاخ‌دار» آمده است: «عارضه انسان شاخدار یک بیماری بسیار نادر است که معمولاً در برخی از جوامع شیوع دارد. طبق تحقیقات، این بیماری معمولاً بر اثر تنهایی و سرکوب غرایز فردی ایجاد می‌شود و مهم‌ترین نشانه آن رویش شاخ روی پیشانی فرد بیمار است.»

اگر اخبار فیلم کوتاه را دنبال می‌کنید
  
در اینجا مطالب مربوط به فیلم‌های کوتاه را بخوانید


عوامل فیلم کوتاه «شاخدار» عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: امیرحسین جواهری، مدیر فیلم‌برداری: میثم رمضانی، تدوین و سی جی: فرید براری، طراحی و ساخت ماکت: فاطیما قاسمی سنگی، صدابرداران: مهران احمدی و محمد یاسین گودرزی، بازیگران: فروزان حسینی، فاطمه رضایی، خاتون کشوری، حامد رضانژاد، مجتبی جواهری، اسماعیل ساعی و سمیه جواهری، گروه کارگردانی: فرید براری و حامد رضانژاد، برنامه‌ریز: فاطیما قاسمی سنگی، تهیه کننده: امیرحسین جواهری.