این فیلمساز جهانی ، می‌گوید: «فیلم دیگری دارم که می‌خواهم بسازم. و در حال انتخاب بازیگرانش هستیم. نمی‌توانم بگویم چیست تا اینکه ساخته شود. سپس با خوشحالی اعلامش می‌کنم.
چارسو پرس: برایان دی پالما» می‌گوید با وجود کهولت سن و مشکلات جسمانی از بازنشستگی بیرون می‌آید تا فیلم دیگری بسازد. کارگردان «مأموریت غیرممکن» در مصاحبه جدیدی با «والچر» از این پروژه جدید گفته است.

به نقل از 30 نما، او می‌گوید: «فیلم دیگری دارم که می‌خواهم بسازم. و در حال انتخاب بازیگرانش هستیم. نمی‌توانم بگویم چیست تا اینکه ساخته شود. سپس با خوشحالی اعلامش می‌کنم.»

برایان دی پالما در سال ۲۰۱۹ فیلم «دومینو» (Domino) را ساخت که یک شکست تجاری و هنری بود. پس از آن فیلم او قصد داشت دو فیلم دیگر بر اساس دو فیلمنامه نوشته شده بسازد اما بیمه به او اجازه تولید آن دو پروژه را نداد. یکی از این پروژه‌ها درامی جنایی به نام «انتقام شیرین» (Sweet Vengeance) بود که باید در اسپانیا فیلمبرداری می‌شد. پروژه دیگر «شکارگر» (Predator) بود که انتظار می‌رفت از آزارگری مثل «هاروی واینستین» را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


این کارگردان که به اعتقاد بسیاری از جمله «کوئنتین تارانتینو» فیلمسازی مهمتر از «مارتین اسکورسیزی »و «استیون اسپیلبرگ» است، فیلم‌های ماندگاری چون «کری» (Carrie)، «صورت‌زخمی» (Scarface)، «تسخیرناپذیران» (The Untouchables) و «تلفات جنگ» را در کارنامه دارد و «نوا بامبک» در سال ۲۰۱۵ مستندی تحسین‌شده درباره او ساخته است.