سریال Fallout موفق شد تا تبدیل به دومین سریال پر بیننده تاریخ شبکه آمازون تبدیل شود که به رکورد بیش از ۱۰۰ میلیون بیننده دست پیدا می‌کند.
 چارسو پرس: اوایل سال جاری بود که فصل اول سریال فال اوت از شبکه آمازون پرایم پخش شد و توانست مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار بگیرد و سپس سریال Fallout برای فصل دوم تمدید شد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال به رکورد جدیدی دست یافته است. به نقل از Insider-Gaming، صفحه رسمی اکانت سریال فال‌اوت در ایکس تایید کرد که تعداد بینندگان سریال Fallout در سراسر جهان از مرز ۱۰۰ میلیون بیننده عبور کرده است.

این آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود؛ چرا که تنها فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها توانسته بود به چنین رکوردی در شبکه آمازون دست پیدا کند. بااین‌حال مشخص نیست که هر بیننده چه مقدار از سریال Fallout یا چند قسمت از آن را تماشا کرده‌اند، اما آمار نیلسن هم نشان می‌داد این سریال یکی از محبوب‌ترین سریال‌های آمازون محسوب می‌شود.


الا پورنل، والتون گاگینز، آرون موتن، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز،ساریتا چودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامس، مایک دویل و زک چری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد وظیفه کارگردانی ۳ قسمت اول سریال Fallout را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور داشته‌اند. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها انتظار می‌رود سازندگان و بازیگران اصلی فصل اول در فصل دوم آن بازگردند.