یکی از صداپیشگان The Super Mario Bros Movie 2 در مصاحبه اخیرش اطلاعات جدیدی از این فیلم را با طرفداران به اشتراک گذاشت.
 چارسو پرس: انیمیشن The Super Mario Bros Movie در سال گذشته موفقیت‌های بسیاری کسب کرد و ساخت دنباله آن قابل انتظار بود. کیگان مایکل‌کی، صداپیشه شخصیت تود در این انیمیشن جزئیات مختصری را درباره The Super Mario Bros Movie 2 به اشتراک گذاشته است. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از این انیمیشن وجود دارد و اطلاعاتی که در ادامه ذکر می‌کنیم جزء اولین اخبار مربوط به آن محسوب می‌شوند.

کیگان مایکل‌کی در مصاحبه اخیر خود با مجله Men's Journey اعلام کرد که انیمیشن The Super Mario Bros Movie 2 در مقایسه با نسخه قبلی خود کمی گسترده‌تر خواهد بود و در محیط بسیار جذابی روایت خواهد شد. همچنین طرفداران همانند قسمت اول می‌توانند ایستراگ‌های متعددی را در هنگام تماشای فیلم کشف کنند. او در این رابطه اظهار داشت:

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


«دامنه فیلم دوم کمی وسیع‌تر از قسمت اول خواهد بود و در دنیایی روایت خواهد شد که برای طرفداران فرنچایز ماریو بسیار جذاب است. طرفداران مجموعه هنگام تماشای فیلم متوجه ایستراگ‌های فوق‌العاده‌ای خواهند شد و کار ما روی پروژه تا این لحظه بسیار هیجان‌انگیز بوده است. The Super Mario Bros Movie 2 با معرفی چندین شخصیت جدید، بازیگران خود را گسترش خواهد داد و تعدادی از این کاراکترها ممکن است در نگاه اول برای شما ناآشنا به نظر برسند.»
انیمیشن The Super Mario Bros Movie 2 برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۶ (۱۴ فروردین ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.