فیلم Salem’s Lot در سال ۲۰۲۴ منتشر شد و حالا نویسنده و کارگردان آن، گری دابرمن، از طول پخش حقیقی اقتباس او از رمان استیون کینگ رونمایی کرد.
 چارسو پرس: جدیدترین ریمیک سینمایی یک برخورد قدیمی با Salem’s Lot کرده و به آن وفادار مانده است. طول پخش نهایی عنوان مذکور در پلتفرم استریمینگ Max تنها ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه بود. اما بر اساس گفته‌های کارگردان اثر، طول پخش حقیقی فیلم کمی متفاوت‌تر است. ظاهراً نسخه‌ی اوریجینال آن حدود ۳ ساعت بود. گری دابرمن درباره‌ی صحنه‌های پاک شده اینگونه گفت که:
محتوای قدرتمند بی‌نظیری وجود داشتند. ما نمی‌دانستیم کدام را حذف کنیم. توجه مخاطبین ما هم حد و حدودی دارند. داستان‌های جانبی و رده‌ی B وجود دارد که من عاشقشان هستم. حذف کردن این صحنه‌ها برای اجازه‌ی فعالیت دادن به گروه قهرمان‌های ما خیلی سخت بود. مطمئناً بزرگ‌ترین چالش فیلم ما همین بود؛ ادیت کردن داستان و سپس ایجاد تغییرات بیشمار برای تصحیح خط داستانی اصلی. کات اولیه‌ی من نزدیک به ۳ ساعت طول پخش داشت. خیلی چیزها پاک شدند.
اولین نسخه‌ی فیلم‌نامه‌ی من نزدیک به ۱۸۰ صفحه داشت و شامل همه‌ی جوانب و جزئیات داستان می‌شد. بسیاری از این جزئیات به شخصیت‌های داستانی جانبی می‌پردازند. به همین دلیل است که کمی از تماشای حذف شدن آنها ناراحت شدم. در کتاب‌ها بن یواشکی وارد خانه‌ی مارستن می‌شود و روح هیوبرت مارستن را مشاهده می‌کند. من این صحنه را فیلم‌برداری کرده و از آن برای صحنه‌ی آغازین فیلم استفاده کردم. اما ظاهراً به نظر می‌رسد که یک داستان اشباح میان یک داستان خون‌آشامی برای مخاطبین ما کمی آزاردهنده است.
برای من بسیار مهم بود. دلیل باور بن به مسائل خون‌آشامی همین اتفاق بود ولی ما این بخش از داستان را نمی‌گوییم. این سخت‌ترین سکانسی بود که باید حذف می‌کردیم. من عاشق آن سکانس بودم. می‌خواستم یک برخورد کلاسیک برای خون‌آشام‌ها داشته باشم چرا که خیلی وقت از آخرین باری که برخوردی کلاسیک مشاهده کردیم می‌گذرد. من به شیوه‌ی ساخت The Conjuring توسط جیمز وان فکر کردم. این فیلم یک داستان کلاسیک از خانه‌ای تسخیر شده بود. اما در همین حین به نظر خیلی متفاوت و جذاب می‌آید چرا که خیلی وقت است که چیز مشابه آن را ندیدیم. شروع برخورد من با خون‌آشام‌ها نیز همینطور بود. کتاب هم همین کار را می‌کند. دراکولایی در شهری کوچک و آمریکایی می‌بینیم. من می‌خواستم به این موضوع وفادار باشم.