کارگردان فیلم ونوم ۳ به تازگی به احتمال ساخت فیلم اختصاصی شخصیت Knull اشاره کرده است.
چارسو پرس: آخرین قسمت از سه‌گانه Venom با هنرنمایی تام هاردی در نقش شخصیت ادی راک قرار است به زودی به روی پرده سینماها بیاید و داستان این مجموعه را به یک نقطه پایان می‌رساند، مجموعه‌ای که در دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی توانسته عملکرد بسیار خوبی از خودش به جای بگذارد.

فیلم سینمایی Venom: The Last Dance با حضور خدای سیمبیوت یعنی شخصیت نال نیز خواهد بود، شخصیتی که در مسیر داستانی ادی و ونوم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما ظاهرا شخصیت نال شخصیت شرور اصلی این اثر سینمایی نخواهد بود. این به خاطر آن است که عوامل سازنده این اثر سینمایی برنامه‌های بسیار بزرگتری برای این شخصیت شرور دارند.


با اینکه فیلم «ونوم ۳» با حضور شخصیت نال خواهد بود اما کارگردان و نویسنده آن یعنی کلی مارسل برنامه‌ دیگری دارد. او در مصاحبه تازه خودش در همین رابطه گفته:
یک فیلم به تنهایی نمی‌تواند برای داستان شخصیت نال کافی باشد. ما همیشه از شخصیت نال آگاه بودیم اما قبل از هر چیزی باید به معرفی شخصیت ونوم و زمینه‌سازی رابطه او با شخصیت ادی می‌پرداختیم. این تازه آغاز راه برای شخصیت نال محسوب می‌شود.
توضیحات بیشتر مطمئنا باعث اسپویل شدن می‌شود اما همین قدر بگویم که همانطور که برای شخصیت ونوم زمینه‌سازی‌ها را انجام دادیم، همین کار را برای شخصیت نال انجام می‌دهیم، شخصیتی که برای طرفداران بسیار مهم است. این شخصیت آنقدر مهم و قوی است که یک فیلم برای وی کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


صحبت‌های این نویسنده و کارگردان حاکی از آن هستند که شخصیت نال قرار است در فیلم‌های بیشتری در آینده حضور داشته باشد. پس این احتمال وجود دارد که فیلم اختصاصی از شخصیت نال نیز ساخته شود ولی هنوز چیزی رسمی نشده است. فیلم «ونوم ۳» در تاریخ ۲۵ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳) اکران می‌شود.