همزمان با اولین سالگرد زنده‌یاد آتیلا پسیانی، مجموعه قاب‌هایی خاطره‌انگیز از نقش‌آفرینی‌های این هنرمند در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود.
چارسو پرس: مجموعه قاب‌هایی خاطره‌انگیز از نقش‌آفرینی‌های زنده‌یاد آتیلا پسیانی، همزمان با اولین سالگرد درگذشت او در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود. 

این قاب‌ها با عنوان نمایشگاه «سکوت و سلام» برپا شده است.

نمایش «سکوت و سلام» ۲۶ مهر آغاز شده و تا چهارم آبان ادامه خواهد داشت. ️این نمایشگاه شامل ۲۰ فریم از ۹ عکاس سینمای ایران است.

بیشتر بخوانید: مطالب مربوط به تئاتر ایران


غوغا بیات با ۲ فریم ـ آب و آتش و پرواز پنجم ژوئن ـ، علی نیک‌رفتار با ۳ فریم ـ آتش بس دو و در کمال خونسردی ـ، امیر عابدی با ۳ فریم ـ جاده قدیم ـ، محمد فوقانی با ۳ فریم ـ موش، پیتزا مخلوط و در جست‌وجوی رویا ـ، مجید صباغ بهروز با ۱ فریم ـ بازگشت ـ، مهدی حیدری با ۱ فریم ـ سیاه‌ باز ـ، محمدمهدی دلخواسته با ۳ فریم ـ سیانور، کشیک قلب و راه بی‌پایان ـ، احمدرضا شجاعی با ۱ فریم ـ نیمه شب ـ و محمد بدرلو با ۳ فریم ـ سرخپوست ـ در این نمایشگاه حضور دارند.

مجموعه عکس‌های این نمایشگاه با عنوان «سکوت و سلام» از ساعت ۱۷ پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران واقع در ضلع جنوب غربی بوستان هنرمندان افتتاح شده و تا ۴ آبان قابل بازدید است.