نمایش «به مناسبت ورود اشکان» به نویسندگی پوریا کاکاوند و کارگردانی مهرنوش ثابت نیا از تاریخ 3 تا 12 آبان ماه 1403 از ساعت 30 : 20 در سالن تئاتر شهر سردار جنگل رشت اجرا می‌شود .
چارسو پرس: نمایش « به مناسبت ورود اشکان » به نویسندگی پوریا کاکاوند و کارگردانی مهرنوش ثابت نیا با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تاریخ ۳ تا ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۳۰ : ۲۰ در سالن تئاتر شهر سردار جنگل رشت به روی صحنه می‌رود.

نمایش  به کارگردانی مهرنوش ثابت نیا، داستان اشکان پسر کوچک خانواده است که پس از پایان تحصیلاتش به خانه برگشته و مادرجون به مناسبت ورود او یک مهمانی برگزار کرده است. مهمان‌ها به مرور از راه می رسند اما بهمن پسر بزرگ خانواده از اتاق بیرون نمی‌آید . او منتظر رسیدن دوست صمیمی‌اش عابدین است که قرار است خبر مهمی را برای او بیاورد . با رفت و آمد هر کدام از اعضای خانواده و مهمان‌ها پرده از رازی بزرگ برداشته می‌شود و خیانتی پنهان آشکار می شود و …

گفتنی است در این نمایش : بهرام نوری ، محمدرضا ثابت نیا ، طاهره اسماعیلی ، گلناز مرادی ، عارفه درستکار ، ادهام قاسمی نژاد ، امیر ‌جادو سخن ، مهدی مددکار ، ساناز پاکروان ، مهرنوش ثابت نیا به ایفای نقش می پردازند .
همچنین از دیگر عوامل این نمایش : ساناز موسی نیا ( دستیار کارگردان ) ، وحید ارباب ( طراح صحنه ) ، گلناز مرادی ( منشی صحنه ) ، مهران نظمی ( نور و صدا ) ، حامد کریمی پور ( عکاس ) ، مهدی حیدرنژاد ( طراح پوستر و طراح بروشور ) ، حسام یاوری ( روابط عمومی و فضای مجازی ) می باشند .

*لازم به ذکر است تماشای این نمایش به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود .