آندریا ایروولینو، تهیه کننده فیلم‌های ماشین‌های اسپورت مانند فراری، لامبورگینی: مرد پشت افسانه، و فیلم جدید مازراتی، فیلم بیوگرافی اتومبیل جدیدی را می‌سازد.
چارسو پرس: به نقل از پایگاه خبری ددلاین، اتوره بوگاتی شخصیت اصلی این فیلم است. فیلم بوگاتی روایت داستان زندگی موسس کمپانی معروف بوگاتی است که بخاطر خلاقیت در طراحی و تکنولوژی دنیای اتومبیل شناخته شده است.

فیلم‌برداری این اثر از اواخر سال آینده در ایتالیا و فرانسه کلید خواهد خورد. مذاکراتی برای در اختیار گرفتن کارگردان و نویسنده نیز صورت گرفته که بازیگران آمریکایی و بین‌المللی خواهد داشت و فیلم به زبان انگلیسی است. ایروولینو درباره تولید کار جدیدش امروز اعلام کرده:

بعد از موفقیت فیلم‌های لامبورگینی و فراری، برای ساخت شخصیت برجسته دیگری از دنیای اتومبیل هیجان زده هستم. بوگاتی فیلمی است که به احساس و نوآوری احترام گذاشته و یکی از بهترین کمپانی‌های تاریخ است.
درحالیکه دنیا با محصولات بوگاتی در صنعت اتومبیل سازی آشنایی دارد، این طراح و سازنده فرانسوی ایتالیایی تبار، دستی هم در طراحی موتورهای هواپیما دارد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


متاسفانه زندگی بوگاتی روی خوشی نداشته و وی مرگ تراژیک پسر ۳۰ ساله‌اش را در سال ۱۹۳۹ تجربه کرده که حین تست کردن ماشین بوگاتی نزدیک یکی از کارخانه‌های خانوادگی در آلمان کشته می‌شود.

از آنجایی که ساخت فیلم در مراحل ابتدایی به سر می‌برد، باید منتظر اخبار بیشتر پیرامون آن در آینده باشیم.