به تازگی تیزری برای فصل دوم سریال Silo منتشر شده که در آن، به شروع یک شورش و انقلاب اشاره می‌شود.
چارسو پرس: یاد و خاطره شخصیت جولیت با بازی ربکا فرگوسن پس از اتفاقات رخ داده در قسمت‌های پایانی فصل اول سریال «سیلو» باعث شروع یک شرور و انقلاب در فصل دوم این اثر شده است و این موضوع نیز در تیزر تازه منتشر شده برای فصل دوم این سریال مورد انتظار کاملا مشهود است.

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به تازگی تیزری را برای فصل دوم سریال «سیلو» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این تیزر، شروع یک شورش در داخل سیلو علیه رهبران، رخ دادن انفجار و همچنین نوشتن نام جولیت روی دیوارها را به نمایش در می‌آورد.


در فصل اول سریال «سیلو»، جولیت توانست حقایق تاریک و بسیار مهمی را درباره سیلو کشف کند و در نهایت نیز این مکان را ترک کرد و به فضای بیرون رفت. او اکنون در دنیای خارج از سیلو قرار دارد و سعی دارد تا وارد یک سیلوی جدید شود، جایی که با فردی مرموز با بازی استیو زان روبه‌رو می‌شود.

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


با این حال، کسانی که هنوز در همان سیلوی ابتدایی قرار دارند، آنچه که جولیت شروع کرده بود را ادامه می‌دهند و رهبری برنارد هالند با بازی تیم رابینز را زیر سوال می‌برند. پخش فصل دوم سریال «سیلو» از تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۵ آبان ۱۴۰۳) از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس شروع خواهد شد.